هولولنز مایکروسافت با همکاری ناسا به فضا می رود

هولولنز مایکروسافت با همکاری ناسا به فضا می رود
  • 1394/4/5
  • مبين
  • 2

مایکروسافت و ناسا در روز پنجشنبه پروژه جدید خود را معرفی کرده اند که Sidekick نام دارد و قرار بر این سات که این دو شرکت در این پروژه با هم همکاری کنند. در یان پروژه فضانوردان از هدست واقعیت فضا نیز استفاده خواهند کرد.

در پروژه Sidekick در ترایخ ۲۸ ژوءن که دو روز دیگر است قرار است از دو واحد هولولنز به عنوان بخشی از ماموریت SpaceX به صورت رسمی استفاده شود. با این حال دستگاه مایکروسافت در جاذبه صفر تست شده است. با استفاده از جت سبک و بی وزن Wonder C9 ناسا هردو توسعه دهندگان مایکروسافت و فضانوردان قادر به به دست آوردن تجربه خود در خصوص پروژه Sidekick خواهند بود.

hololens-space-9

 

هنگامی که هولولنز به مقصد خود برسد توسط فضانوردان برای کمک به تحقیقات در ایستگاه فضایی بین المللی نیز استفاده خواهد شد و یا حتی ممکن است در طول اکتشاف مری یا سیارات دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. با این حال این هدست در راه های جدید به فضانوردان کمک خواهد کرد و امکان سفر به فضا بدون داشتن بسیاری از مهارت های حاص فضانوردان می دهد.

پروژه Sidekick که با هولولنز انجام می شود دارای دو ویژگی کلیدی خواهد بود که یکی از آن ها کنترل از راه دور این وسیله و دیگری اتصال از طریق اسکایپ به لباس فضانورد است. ای هدست در طول ماموریت خود وظیفه های خاص از پیش تعیین شده خود را انجام خواهد داد.

این پروژه با محاسبات هولوگرافی و همچنین برنامه های کاربردی در فضا مورد استفاده قرار می گیرد و در آینده نیز با توسعه آن می توان در پروژه های بزرگتر از آن استفاده کرد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. تو ایران ی جور دیگه میرن فضا
      قیمت ش هم خیلی , خیلی ارزون تر در میاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *