ال جی جی ۴ Stylus این هفته وارد اروپا می شود

ال جی جی ۴ Stylus این هفته وارد اروپا می شود
  • 1394/4/8
  • مبين
  • 1

گوشی هوشمند ال جی جی ۴ Stylus این هفته در اروپا عرضه می شود که برای اولین بار در کشور یونان عرضه خواهد شد. این محصول در حال حاضر برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته است برچسپ کم تر از ۳۰۰ دلار روی آن زده شده است. قرار بر ارسال محصولات خریداری شده به دست کاربران ۲۹ ژوئن برابر با ۸ تیر ماه یعنی امروز خواهد بود.

ال جی جی ۴ به عنوان پرچم دار وارد بازار شده است که جی ۴ Stylus هم دست کمی از آن ندارد. صفحه نمایش این دستگاه مقداری بزرگتر است و دارای وضوح ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل نیز می باشد که برابر با ۲۵۸ پیکسل در هر اینچ است. در داخل دستگاه یک پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ همراه با رم ۱ گیگابایتی وجود دارد و همچنین حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت نیز می باشد.

خریداران به یک دوربین اصلی  ۸مگاپیکسلی همراه با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. علاوه بر این اسلات کارت میکرو اس دی برای ارتقاء حافظه ذخیره سازی موجود است.باتری این دستگاه ۳,۰۰۰mAh بوده که برای آن بسیار مناسب است.

همانطور که از نام آن پیدا است جی ۴ Stylus دارای قلم Stylus منحصر به فرد خود است که به گفته ال جی جایگزین خوبی برای گلکسی نوت نیز می باشد. جونو چو مدیرعامل ارشد شرکت اعلام کرد که بازار به سرعت در حال رشد است و این دستگاه جدید را به سرعت همانن جی ۴ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

خریداران این گوشی هوشمند ال جی جی ۴ Stylus هم اکنون می توانند آن را به صورت آنلاین خریداری کنند که قیمت آن €۲۵۹ برابر با ۲۸۹ دلار نیز می باشد. هنوز تایید نشده است که بازار بعدی اروپایی کدام کشور خواهد بود اما به زودی در سراسر اتحادیه اروپا نیز در دسترس قرا می گیرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *