گوشی هوشمند اندرویدی Meizu MX5 به صورت رسمی معرفی شد

گوشی هوشمند اندرویدی Meizu MX5 به صورت رسمی معرفی شد
  • 1394/4/10
  • مبين
  • 0

شرکت Meizu از آخرین گوشی هوشمند اندرویدی خود با نام MX5 پرده برداری کرد که در واقع آخرین پرچم دار این شرکت است. این دستگاه دارای مشخصات کلاس اول است و به نظر می رسد که دوربین آن بسیار با کیفیت تر از نسخه قبل شده است و در عین حال قیمت کمی نیز دارد.

Meizu MX5 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با وضوح بالای ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای Helio X10 با سنجش زمان ۲٫۲GHz و رم ۳ گیگابایتی به علاوه پردازشگر گرافیکی PowerVR G6200 تامین می شود. بدنه آن از جنس فلز بوده و مجهز به یک سنسور اثر انگشت می باشد که Meizu وعده تشخیص سریع و بهبود این اپلیکیشن را داده است همچنین گفته شده است که از Alipay نیز پشتیبانی می کند.

meizu-mx5-7

پرچم دار جدید Meizu دارا گزینه های انتخابی با حافظه داخلی ۶GB, 32gB یا ۶۴GB نیز می باشد و همچنین دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و دوربین اصلی ۲۰٫۷ مگاپیکسلی  خارق العاده با لنز f/2.2 6 بر قدرت و محبوبیت آن افزوده است.

meizu-mx5-5

گوشی هوشمند Meizu MX5 دارای یک باتری ۳۱۵۰ mAh است و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع بوده که در ۴۰ دقیقه اتصال شارژ باتری آن نیز به ۶۰ درصد خواهد رسید. با Flyme 4.5 اندروید آبنبات چوبی پا به بازار خواهد گذاشت. علاوه بر این دارای اسلات دو سیم کارته ، LTE، وای فای، بلوتوث و GPS نیز می باشد. MX5 در طیف وسیعی از گزینه های رنگ عرضه می شود که رنگ های متنوع آن شامل طلایی، نقره ای و خاکستری نیز می باشد. قیمت این دستگاه از ۲۹۰ دلار شروع خواهد شد و به اخرین مدل آن با قیمت ۳۸۷ دلار ختم می شود. اما تاکنون خبری از تاریخ عرضه به بازار جهانی آن نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: []

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *