مشخصات کامل گلکسی A8 سامسونگ فاش شد

مشخصات کامل گلکسی A8 سامسونگ فاش شد
  • 1394/4/10
  • مبين
  • 0

گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ در طی چند روز گذشته بسیار خبرساز شده است و شایعات متعددی از آن نیز منتشر شده است. این گوشی هوشمند در اکثر سایت های محک زنی یا بنچمارک دیده می شود که در واقع آخرین مرحله قبل از ورود به خرده فروشی ها است.

به تازگی مشخصات کامل گوشی هوشمند گلکسی A8 نیز در اینترنت فاش شده است و آن را تایید کرده است. این مشخصات به نظر می رسد که از موارد تبلیغی فاش شده است. گلکسی A8 احتمالا باریک ترین گوشی هوشمند تا به امروز باشد. انتظار می رود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با وضوح ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل باشد و قدرت آن توسط پردازنده کوالاکوام اسنپدراگون ۶۱۵، پردازشگر گرافیکی Adreno 405 و رم ۲ گیگابایتی نیز تامین می شود و همچنین دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی نیز می باشد.

از دیگر امکاناتی که از این گوشی هوشمند فاش شده است می توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری عظیم ۳,۰۵۰ mAh که می توان از دیر تمام شدن شارژ آن مطمئن بود اشاره کرد. علاوه بر این دارای آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی ۵٫۱ آبنبات چوبی نیز خواهد بود. انتظار می رود که به زودی این دستگاه راه اندازی شود و ما به محض انتشار جزئیات بیش تر شما را در گویا آی تی مطلع خواهیم کرد.

منبع: [PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *