مایکروسافت ویژوال استودیو ۲۰۱۵ را منتشر کرد

مایکروسافت ویژوال استودیو ۲۰۱۵ را منتشر کرد
  • 1394/4/30
  • مبين
  • 1

تقریبا به پایان شمارش معکوس راه اندازی رسمی سیستم عامل ویندوز ۱۰ رسیده ایم. در اواخر ماه جاری یعنی ۲۹ جولای و ۷ مرداد ماه این سیستم عامل بزرگ در سراسر جهان در دسترس قرار می گیرد. شرکت مایکروسافت این هفته نرم افزار جدید ویژوال استودیو ۲۰۱۵ را نیز منتشر کرد که برای توسعه دهدنگان قابل دانلود و خریداری است و همچنین با NET 4.6 نیز منتشر شده است.

ویژوال استودیو ۲۰۱۵ برای ارائه  کراس پلتفرم ++ C طراحی شده است و محیط توسعه را برای اجزای مشترک و همچنین فن آوری های اصلی تلفن که به صورت جداگانه دارای محیط های  IOS، اندروید و ویندوز نیز می باشد. علاوه بر این از متور های قذرتمند گرافیکی بازی از قبیل Unity پشتیبانی می کند که خود مایکروسافت توضیحات بیش تری را درباره نسخه جدید نرم افزار داده است:

امروز ویژوال استدیو ۲۰۱۵ با .NET 4.6 منتشر شده است که صدها ویژگی جدید را برای توسعه دهندگان دسکتاپ،موبایل، وب، سیستم های ابری و بیشتر از این ها را به ارمغان آورده است.

همراه با NET 4.6 جدید ترین چهارچوب از سیستم توسعه وب یعنی ASP.NET 4.6 در دسترس قرار گرفته است که قابلیت های پشتیبانی از HTTP/2 و newest C# زا نیز دارد و همچنین یک ویرایشگر غنی برای HTML و CSS نیز به شمار می آید.

شرکت مایکروسافت تمامی جزئیات نسخه جدید ویژوال استدیو را در صفحه اصلی وب سایت رسمی خود منتشر کرده است که در صورت نیاز می توانید به آن مراجعه کنید.

منبع: [Microsoft]

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *