۶ اپلیکیشن برتر کتاب خوان در اندروید

۶ اپلیکیشن برتر کتاب خوان در اندروید
  • 1394/4/31
  • پرهام
  • 0

مشخصا هیچ چیز جای کتاب های حقیقی با ورق های کاغذی را نمی گیرد، اما به هر حال رشد صنعت و فناوری در حال تغییر این موضوع است. هرچه زمان می گذرد، افراد به کتاب های الکترونیکی و مطالعه آن ها در دستگاه های دیجیتال معتادتر می شوند.

کتاب های الکترونیکی مزیت های فراوانی از جمله حجم کم و کیفیت بالا دارند. با این حال این موضوع که در چه صفحه ای و با چه برنامه ای مورد مطالعه قرار می گیرند یکی از مهم ترین نکات در این زمینه به حساب می آید.

اندروید نام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان است که روزانه میلیون ها نفر آن را مورد استفاده قرار می دهند. مطالعه کتاب های الکترونیکی نیز بخشی از این استفاده را تشکیل می دهد. در این مقاله قصد داریم ۶ اپلیکیشن برتر کتاب خوان در اندروید را به شما معرفی نماییم.

در ادامه با گویا آی تی همراه شوید.

۱٫ Amazon Kindle

این اپلیکیشن در فروشگاه آمار فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. به هر حال از آنجایی که دستگاه های کتاب خوان kindle نزد کاربران محبوبیت خوبی دارند، نصب اپلیکیشن اختصاصی آن در اندروید نیز خالی از لطف نیست. این اپلیکیشن علاوه بر طراحی و دیزاین منحصر به فرد امکان همگام سازی کتابخانه دیجیتالی را نیز به کاربرانش می دهد و هر بار که کتابی را باز می بندید، در آینده می توانید از همان جا مطالعه را ادامه دهید.

۱

۲٫ Kobo Books

این اپلیکیشن نیز شباهت فراوانی به کتاب خوان آمازون دارد و امکانات مشابهی را به خوانندگان ارائه می دهد. از جمله این امکانات می توان به همگام سازی کتابخانه دیجیتالی، ثبت های لایت و مطالب اضافه شده به کتاب ها و… را به شما خواهد داد.

kobo

۳٫ NOOK – Read Books & Magazines

این اپلیکیشن تقریبا تمامی امکانات مذکور در دو مورد قبل را شامل می شود و تفاوت اصلی آن در نحوه مطالعه کتاب و طراحی محیط کاربری است. به هر حال اگر مطالعه زیادی در دستگاه اندرویدی خود دارید، پیشنهاد می کنیم حتما این برنامه را نیز مورد استفاده قرار دهید. از جمله امکانات مفید این برنامه نیز می توان به مواردی نزیر آپدیت تغییرات و همگام سازی آن با دستگاه های دیگر اشاره کرد.

nook_r1_c1

۴٫ Audible for android

با اینکه صفحه نمایش تلفن های هوشمند روز به روز بزرگ تر شده اند اما مطالعه کتاب های الکترونیکی در آن ها هنوز به حالت ایده آل خود نرسیده است. در این میان یکی از پیشنهاد های مفید، استفاده از کتاب های صوتی است.

Audible مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ هزار کتاب صوتی است. گوش دادن به این کتاب ها در اوقات بیکاری می تواند مفید واقع شود و همچنین چشمان فرد نیز دیگر از مطالعه خسته نخواهند بود.

Audible-for-Android-1

۵٫ Google Play Books

اپلیکیشن کتاب خوان گوگل، google Doc نام دارد که بر رو اکثر دیوایس های اندرویدی به طور پیش فرض قرار گرفته است. خوشبختانه این شرکت به اپلیکیشن کتاب خوان خود اهمیت زیادی می دهد و آپدیت های متعددی را در جهت بهبود کاربرد آن ارائه می دهد. با ارسال فایل های پی دی اف و EPUB خود به داخل دستگاه می توانید به راحتی آن ها را در اپلیکیشن داک در اختیار داشته باشید.

google-play-books

۶٫ Aldiko Book Reader

امکانات و ویژگی های این کتاب خوان نیز در نوع خود جالب و کاربردی بوده و پیشنهاد ما به شما بررسی آن است. این کتاب خوان از فرمت های پی دی اف، EPUB و Adobe DRM پشتیبانی می کند. همچنین بخش کتابخانه دیجیتالی Aldiko نیز بسیار کاربردی به نظر می رسد.

Aldiko-Book-Redaer

با این حال پیشنهاد می کنیم برای تصمیم گیری در انتخاب بهترین کتاب خوان اندرویدی به توضیحات بالا بسنده نکنید و از آن ها به صورت عملی استفاده کنید و بهترین گزینه را در نهایت انتخاب کنید. اکثر برنامه های غیررایگان را نیز می توانید از وب سایت های مختلف به صورت کاملا رایگان و کامل دریافت نمایید.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *