اپل درآمد سه ماهه سوم سال را ۴۹٫۶ میلیارد دلار اعلام کرد

اپل درآمد سه ماهه سوم سال را ۴۹٫۶ میلیارد دلار اعلام کرد
  • 1394/4/31
  • مبين
  • 0

شرکت اپل پس از مدتی بلاخره درآمد سه ماه سوم سال جاری میلادی را اعلام کرد. که با توجه به این گزارش رسمی درآمد حاصل از این شرکت در سه ماه سوم سال ۴۹٫۶ میلیارد دلار و سود آن تقریبا ۱۰٫۷ میلیارد دلار است.

علاوه بر انتشار گزارش مالی شرکت اپل جزئیاتی درباره چگونگی فروش دستگاه های مختلف منتشر کرده است که مقدار فروش دستگا های آیفون این شرکت در این سه ماهه به ۴۷٫۵ میلیون رسیده است و این رقم در سه ماهه سوم سال گذشته ۳۵ میلیون بوده است که خبر از رشد جدو فروش اپل را می دهد. این رقم مربوط به آیپد ۱۰٫۹ میلیون می باشد که فروش آن در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ تقریبا ۱۳٫۳ میلیون بوده است.

همچنین فروش دستگاه هیا مک اپل ۴٫۴  میلیون بوده که در مقابل سال گذشته افت کوچکی داشته است و درواقع این رقم ۴٫۸ میلیون بوده است. علاوه بر این درامدی ۵ میلیارد دلاری حاصل از خدماتی از قبیل آیتونز و اپ استور داشته است.

اپل شاهد رشد سهام چین بوده که تقریبا ۱۱۲% رشد داشته است و این شرکت ۳۳% در کل جهان با افزایش فروش مواجه شده است. البته هیچ جزئیات دیگری درباره آمار فروش بسیاری از دیگر دستگاه های اپل فاش و منتشر نشده است که تقریبا پوشش عمده ای  را در فروش آی پاد و تلویزیون اپل داشته است و نسبت به سال گذشته که ۱٫۷۶ میلیون بوده رشد چشم گیری داشته است.

منبع: [Apple]

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *