MOTO G جدید اولین گوشی هوشمند ارزان قیمت قابل شخصی سازی خواهد بود

MOTO G  جدید اولین گوشی هوشمند ارزان قیمت قابل شخصی سازی خواهد بود
  • 1394/5/1
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

همایش ۲۸ جولای موتورولا به طور رسمی همه چیز را درباره محصولات جدیدش برای همه دنیا آشکار خواهد کرد.

همه شایعات پیرامون این رویداد به MOTO G  و  MOTO X جدید اشاره می کنند و جزییات منتشر شده گویای این است که موسسه MOTO MAKER  در زمینه شخصی سازی  قاب جلویی از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

MOTO MAKER  وب سایتی است که امکان شخصی سازی MOTO X  وساعت MOTO360 را در اختیار خریداران قرار می دهد،ولی به لطف جزییاتی که از Reddit درز کرده،به نظر می رسد  MOTO G هم وارد این بازی خواهد شد.

امکان انتخاب برای قاب جلویی به رنگ های سیاه و سفید محدود شده اما برای قاب پشتی رنگهای آلبالویی،شرابی،آبی،سرخ ابی،فیروزه ای،قرمز ،لیمویی ،کرومی ،مشکی ،نارنجی، بنفش،صورتی و سفید طلایی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر همه اینها،آنطور که از شایعات پیداست،امکان انتخاب رنگهای متالیک مانند آبی، فیروزه ای،قرمز ،لیمویی ،کرومی ،مشکی ، بنفش،صورتی و سفید طلایی هم موجود خواهد بود

Motorola-Moto-G

از سوی دیگر Flipshells با دریافت ۱۹٫۹۹$ حق انتخاب بین رنگهای مشکی ،قرمز،سرخ ابی،آبی و فیروزه ای را در اختیار خریداران قرار میدهد.

پس از معرفی رسمی،وقتی گه سایتها شروع به کار کنند خریداران قادر خواهند بود که با استفاده از قابلیت مشاهده سه بعدی که در سایت ایجاد شده دقیقترین جزییات و تغییرات را در گوشی انتخاب شده خود ببینند.

اینها نزدیکترین اخبار مربوط به اتفاق های پیش رو برای کمپانی موتورولا هستند هرچند به طور رسمی تایید نشده اند.برای اخبار رسمی باید منتظر همایش ۲۸ جولای باشیم تا ببینیم چه چیزی رو خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *