ویرایش تگ فایل های صوتی در ویندوز با Tag&Rename

ویرایش تگ فایل های صوتی در ویندوز با Tag&Rename
  • 1394/5/3
  • پرهام
  • 2

یکی از بزرگ ترین دغدغه های کاربران تلفن های هوشمند و رایانه ها، تگ فایل های صوتی (به خصوص Mp3) است. اما منظور ما از تگ چیست؟ هر فایل صوتی شامل اطلاعاتی نظیر تصویر، اسم آلبوم، خواننده، سبک و… می شود. حال برخی از وب سایت های دانلود تمامی این موارد را عوض کرده و به نام برند خود در می آورند. انجاست که بسیاری از علاقه مندان به موسیقی کلافه می شوند.

در ادامه با حل این مشکل همراه گویا آی تی باشید.

تنها راه حل این مشکل استفاده از نرم افزارهای مرتبط است. در تلفن های اندرویدی میتوان از اپلیکیشن های متنوعی استفاده کرد. اما امروز میخواهیم یک نرم افزار دیگر، اینبار برای ویندوز، به شما معرفی کنیم.

Tag&Rename یک ویرایشگر تگ حرفه ای برای ویندوز بوده که امکانات متعددی را برای کاربران به ارمغان آورده است. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف کارخانه ای را دارد. پشتیبانی این برنامه از تمامی فرمت های محبوب صوتی در نوع خود منحصر به فرد است.

۲

در این نرم افزار می توانید موارد متعددی از یک فایل صوتی و یا آلبوم کامل را ویرایش کنید. از جمله این موارد می توان به نام خواننده، آلبوم، استدیو، امتیاز و سبک اشاره کرد. امکان تغییر تصویر یک آلبوم با فایل صوتی نیز در برنامه وجود دارد. برای این کار دو راه در پیش دارید؛ اول تصاویر درون هارد رایانه و دوم اینترنت.

اما از جمله امکانات Tag&Rename در یک نگاه:

  • رفع مشکلات تگ فایل های صوتی از طریق دیتابس آنلاین Freedb
  • بارگذاری خودکار نام و کاور محصولات از آمازون و DiscoGs
  • ویرایش هرگونه اطلاعات قابل ذخیره در فایل نظیر امتیاز، سبک موزیک و استدیو ضبط

طریقه استفاده

پس از دریافت و نصب برنامه، در بخش پوشه ها (Folders) مکان آلبوم یا فایل مورد نظر را مشخص نمایید. با این کار لیستی از تمامی آهنگ های مکان مورد نظر به نمایش در می آید. سپس موارد مورد نظر را انتخاب کرده و در منوی بالا به ترتیب بر روی دو گزینه File و Edit Tag in selected ones کلیک نماید. در اینجا لیستی از تمامی اطلاعات را مشاهده می کنید که با تیک زدن هر کدام، امکان ویرایش آن وجود خواهد داشت. در نهایت با انتخاب گزینه Save به کار خود پایان دهید.

قیمت برنامه رایگان نبوده و برای مدت محدودی قابل استفاده است. اما امکان کرک آن از طریق فایل Patch وجود دارد. بدین منظور می توانید به وب سایت های دانلود ایرانی مراجعه نمایید.

لینک وب سایت سازنده جهت دانلود

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام و خسته نباشید
    برایTag Editفایل های فیلم تو ویندوز هم پیشنهادی دارید؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم بکنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *