مشخصات دو گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL مایکروسافت منتشر شد

مشخصات دو گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL مایکروسافت منتشر شد
  • 1394/5/3
  • مبين
  • 1

باتوجه به گزارشاتی که در طی روزهای اخیر منتشر شده است شرکت مایکروسافت در حال ساخت دو گوشی هوشمند پرچم دار خود است که با نام های لومیا ۹۵۰ یا Talkman و لومیا ۹۵۰ XL که با عنوان Cityman شناخته می شود عرضه می شود که هردو دستگاه دارای اسکنر Iris نیز می باشند.

اکنون برخی از مشخصات هر دو دستگاه منتشر شده است که صفحه نمایش و دوربین عالی را تایید می کند و همچنین عوان آخرین پردازنده را در آن به کار خواهد برد.این برای اولین بار است و نوکیا لومیا ۹۵۰ داریا صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی QHD با وضوح  ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 نیز تامین خواهد شد.

مشخصات دیگر این گوشی هوشمند شامل رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی می شود و همچنین یک اسلات کارت میکرو اس دی برای گسترش حافظه آن نیز وجود خواهد داشت. گفته شده است که این دستگاه دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی PureView نیز می شود.

گوشی هوشمند مایکروسافت لومیا ۹۵۰ با باتری ۳۰۰۰ mAh و یک کانکتور USB نوع C عرضه خواهد شد و به تکنولوژی شارژ بی سیم مجهز خواهد بود.

گوشی هوشمند لومیا ۹۵۰ XL مقداری بزرگتر بوده و مجهز به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD است و یک پردازنده قدرتمند تر در قالب ۸ هسته ای Snapdragon 810 در آن وجود خواهد داشت و همانند نسخه قبلی دارای رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و همچنین اسلات کارت میکرو اس دی نیز می شود.

دیگر مشخصات لومیا ۹۵۰ XL شامل یک دوربین عقب ۲۰ مگاپیکسلی PureView به با یک فلش LED سه گانه، دوربین جلویی ۵مگاپیکسلی زاویه گسترده خواهد بود  است. باتری این دستگاه قدرتمند تر بوده و ۳۳۰۰ mAh است و همانند نسخه قبلی دارای شارژر بی سیم و یک کانکتور USB نوع C نیز می باشد.

هردوی این دستگاه ها با سیستم عامل ویندوز ۱۰ روانه بازار خواهند شد و قرار بر این است که در نمایشگاه IFA 2015 که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد به نمایش خواهد گذاشت. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [Windows Central]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *