۷ ویژگی شگفت انگیز پرچم دار وان پلاس ۲

۷ ویژگی شگفت انگیز پرچم دار وان پلاس ۲
  • 1394/5/6
  • مبين
  • 2

پس از ماه ها انتظار و به بازی گرفتن رسانه های آنلاین شرکت وان پلاس دیشب در طی برگزاری رویداد واقعیت مجازی خود گوشی هوشمند وان پلاس ۲ را به صورت رسمی معرفی کرد.

حال پس از پرده برداری این گوشی هوشمند مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است امروز در گویا آی تی قصد داریم که ۷ ویژگی برتر این دستگاه را بررسی کنیم و یک نگاه کوتاه به آن داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا از ویژگی های برتر این دستگاه با خبر شوید.

۱٫ قیمت

OnePlus-2-10-1280x853

شاید مقداری سخت باشد که این نکته را به واقعیت دانست اما حتی یک درصد به شایعه نزدیک نیست. وان پلاس ۲ همانند نسخه قبلی یعنی وان پلاس وان دارای یک قیمت استثنایی است و کاربران می توانند باری نسخه ای که دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی استبا قیمت ۳۸۹ دلار خریداری کنند و همچنین نسخه ۱۶ گیگابایتی آن که دارای رم ۳ گیگابایتی است تنها ۳۲۹ دلار قیمت دارد. باتوجه به دیگر پرچم داران و مشخصات بالایی که دارد تقریبا سه برابر است و بنابراین شما می توانید علاوه بر پرداخت نقدی با پرداخت ماهیان صاحب این دستگاه شوید. همچین با دیگر کشورها می تواننید از اسلات دوم سیم کارت استفده کنید تا مشکل رومینگ و آنتن دهی حل شود.

۲٫ طراحی

OnePlus-2-5-2-1280x853

 

طراحی گوشی های هوشمند امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و از آنجا که کاربران علاوه بر کارایی و مشخصات بر ظاهر آن هم اهمیت می دهند پس شرکت وان پلاس به این مسئله توجه خاصی داشته است و در طراحی ان دستگاه تنوع خاصی را به کار برده است.  می توان گفت که از جلو مقداری شبیه به سری گلکسی سامسونگ است و لبه های زیبای دستگاه به خوبی طراحی شده است اما از پشت که درایا گزینه های انتخابی رنگ متنوعی است می تواند مسئله را تغییر دهد. لبه های فلزی به علاوه طراحی چوبی آن زیبایی آن را چند برابر کرده است.

۳٫ دوربین

OnePlus-2-23-1280x853

 

همانطور که اطلاع دارید دوربین وان پلاس ۲ تقریبا ۱۳ مگاپیکسل است و در طول تیزر انتظارات بالایی از آن می رود هرچند که تصاویر نمونه ای از آن منتشر شده است. حال که این گوشی هوشمند رسمی شده است انتظار می رود که در مقایسه با گلکسی اس ۶ و همچنین ال جی جی ۴ توانایی رقابت را داشته باشد. بدون شک ما معتقدیم که یکی از بهترین ویژگی های وان پلاس دوربین آن است.

۴٫ USB-C

OnePlus-2-16-1280x853

 

تکنولوژی USB ممکن است که در سطح خسته کننده ای باشد اما USB-C نسل بعدی این تکنولوژی است که اجازه ارتقا سرعت اطلاعات و داده ها را نیز می دهد این بدان معناست که گوشی هوشمند وان پلاس ۲ یکی از اولین دستگاه های مجهز به بلوک USB-C است و استاندارد کامل در آن به کار برده شده است.

۵٫ باتری غول پیکر

OnePlus-2-36-1280x853

 

وان پلاس ۲ مجهز به یک باتری غول پیکر و عظیم است که ۳,۳۰۰mAh نیز می باشد. اگر مقاله معرفی این دستگاه را در گویا آی تی مطالعه کرده باشید حتما از وعده شارژ طولانی مدت و روشن ماندن دستگاه در طول روز از سوی شرکت وان پلاس آگاه هستید. عمر باتری این دستگاه بسیار طولانی است و با توجه به پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۱۰ و کیفیت بالای صفحه نمایش با بازی کردن و پخش کردن موسیقی و… می تواند بهتر از نسخه قبل روشن ماندن باتری را تضمین کند.

۶٫ سنسور اثر انگشت

OnePlus-2-11-1280x853

 

این روزها اکثر سازندگان گوشی های هوشمند از سنسور اثر انگشت در دستگاه هیا خود استفاده می کنند البته لازم به ذکر است که این تکنولوژی برای بار اول توسط اپل ارائه شد. حال گوشی هوشمند وان پلاس ۲  مجهز به سنسور اثر انگشت است و باتوجه به ادعای این شرکت و شاواهد موجود بسیار سریع تر از تاچ آی دی کار می کند و زمان تشخیص آن تنها ۰٫۵ ثانیه است. در هر صورت این ویژگی برای امنیت و ویژگی هایی همانند پرداخت سامسونگ بسیار کاربردی است. علاوه بر وعده سریع باز شدن دستگاه ۵ پروفایل در این دستگاه قابل  قابل تضخیص است.

۷٫ Oxygen OS

oneplus-2-51

 

اکنون نوبت به بحث درباره بسته حرفه سیانوژن مد شده است. Oxygen OS رد واقع یک نسخه از اندروید است که در وان پلاس با ویژگی هایی منحصر به فرد ارائه شده است که شامل SwiftKey ، سرعت بخشیدن به دستگاه، پخش موسیقی و دیگر ویژگی های حرکتی است. علاوه بر این ویجت ها بر بروی صفحه اصلی دستگاه قابل نصب است.

ناگفته ها

OnePlus-2-vs-iPhone-6-Plus-4-1280x853

 

علاوه بر این لیست که دستگاه را شگفت انگیز نشان می دهد. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی دستگاه و وضوح بالای آن و دیگر ویژگی های کاربردی وان پلاس ۲ را به عنوان بهترین گزینه برای خرید پیشنهاد می دهد. حال باید منتظر عرضه این دستگاه به بازار باشیم تا عملکرد اصلی آن را در بازار آمریکا و اروپا ببنیم. نظر شما درباره این مقاله جیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. کاش به جای پرداختن به موبایل و…. ایده های جدیدتر داشتین
    مثلا بررسی نرم افزار های ویندوز و آموزششون
    گذاشتن پیشنهاد های شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت که میتونه جذاب باشه برا بعضیا یا مثلا بحث در مورد تی وی های هوشمند از هر مدلش البته این زیاد نمی شه راستش الان چیزی به ذهنم نمی رسه
    ….
    به نظر خیلی خوب می شد که ایده های خاص داشتین

  2. سلام
    گوشی من y625 huawei
    وقتی میخوام جمیلمو تو گوشیم وارد کنم میزنه کانکشن ارور بعد میره وای فای .ممنون میشم کمک کنین
    *داده تلفن من تو جاهای دیگ کار میکنه ولی تو سرویس گوگل تو هیچ کدوم از برنامه هاش کار نمیکنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *