گیم استاپ پلی استیشن ۴ را با هارد ۲ ترابایتی می فروشد

گیم استاپ پلی استیشن ۴ را با هارد ۲ ترابایتی می فروشد
  • 1394/5/7
  • مبين
  • 0

فروشگاه گیم استاپ درحال در اختیار گرفتن کنسول های پیشرفته پلی استیشن ۴ است که دارای هارد دیسک های ۲ ترابایتی نیز می باشند و هم اکنون کاربران می توانند آن ها را خریداری کرده و پس از ۲۴ ساعت آن را دریافت کنند.

در واقع گیم استاپ این مدل سفارشی را حتی قبل از سونی ارائه داده است که چیزهایی از تاریخ انتشار نسخه ۱ ترابایتی آن به آمریکای شمالی منتشر شده است. در واقع این کنسول های تعمیر شده ۲ ترابایتی برچسپ refurbished را خورده اند و کاربران می توانند با پرداخت ۴۷۹ دلار نیز صاحب این کنسول ها شوند اکنون ماجرا به همینجا حتم نمی شود از آن جا که نسخه های اصلی دستگاه ۵۰۰ گیگابایتی هستند این بدان معنی است که کاربران فقط باید هزینه هارد دیسک اضافه را بپردازند پس قیمت آن باید عادلانه باشد.

گیم استاپ نیز بسته های نرم افزاری خود را آماده کرده است و کاربران می توانند پلی استیشن ۴ را همراه با بازی Batman: Arkham Knight با قیمت ۳۹۹ دلار دریافت کنند و کنسول مستقل تعمیر شده که برچسپ refurbished را دارد ۳۵۹ دلار قیمت دارد و یک بازی رایگان کم تر از ۳۰ دلار به آن تعلق خواهد گرفت.

گیم استاپ برای مبارزه با بازار محصولات دیجیتالی و رقابت با آن ها قیمت های خود را کاهش داده است و انتظار می رود که افت قیمت آن ها بیش تر هم شود. نظر شما درباره این خبر چیسن؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *