Mafia III به طور رسمی تایید شد

Mafia III به طور رسمی تایید شد
  • 1394/5/7
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید سری بازی های Mafia بسیار پرطرفدار هستند و به دلیل داستانی بودن آن گیمرها را مشتاق به بازی کردن می کند. مدت زیادی است که شایعات متعددی درباره نسخه سوم بازی Mafia منتشر شده است و حال پس از این انتظار طولانی مدت بلاخره ۲K Games آن را تایید کرد. اکنون با توجه به پستی که در شبکه های اجتماعی از قبیل توییتر منتشر شده است هفته آینده در تاریخ ۵ آگوست برابر با ۱۴ مرداد ماه تریلر آن منتشر شود.

حال شما چه تصوری از این بازی دارید؟ با تصویر منتشر شده اعضای مافیا در نزدیکی باتلاق مشاهده می شوند و قطعا این تصویر مربوط به صحنه ای از بازی است که اگر توجه کرده باشید یک زن میان آن ها دیده می شود و همچنین ماشین های قدیمی پیدا هستند. مدل های مو و یا مدل های ماشین اوایل دهه ۷۰ و یا ۸۰ میلادی را نشان می دهد.

قطعا گیمرها و طرفداران این بازی بی صبرانه منتظر فرارسیدن تاریخ اعلام شده هستند تا تریلر این بازی را ببینند. حال باید منتظر بمانیم و عملکرد این بازی را در تریلری که قرار بر منتشر شدن آن است مشاهده کنیم. به نظر شما چه ویژگی هایی در این بازی وجود خواهد داشت؟  آیا داستان این بازی همانند نسخه های قبل جذاب خواهد بود یا خیر؟

 

منبع: [technobuffalo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *