انگری بردز ۲ در ۱۲ ساعت اول انتشار ۱ میلیون بار دانلود شد

انگری بردز ۲ در ۱۲ ساعت اول انتشار ۱ میلیون بار دانلود شد
  • 1394/5/9
  • مبين
  • 0

تقریبا دو هفته پیش بود که در گویا آی تی خبر از انتشار انگری بردز ۲ را دادیم. دیروز در نهایت شرکت Rovio نسخه دوم از بازی محبوب خود یعنی انگری بردز را منتشر کرد. انگری بردز که این روزها به یک برند محبوب تبدیل شده سات علاوه بر خود بازی در هر چیز دیگری قابل مشاهده است که شامل اسباب بازی ها و لباس ها نیز می شود.

سوال اینجاست که انگری بردز ۲ همانند نسخه های دیگر محبوبیت لازم را دارد یا خیر؟ ما پاسخ این سوال را توسط توییتر شرکت Rovio دریافت کردیم که در یک توییت اعلام شد که تنها پس از گذشت ۱۲ ساعت از انتشار این بازی تعداد دفعات دانلود شده آن از مرز ۱ میلیون گذشته است.

انگری بردز ۲ ویژگی های جدیدی را به ارمغان آورده است که در سطح هیا مختلفی گیمر را به چالش می کشد و علاوه بر این گرافیک بازی نیز بهبود یافته است.

سری بازی های انگری بردز یا پرندگان خشمگین در نهایت به محبوب ترین بازی موبایل تبدیل شده است و با  انگری بردز ۲ شروع یک دوره جدید با گیم پلی متفاوت و همچنین گرافیک فوق العاده را تضمین کرده است.

گیمرها با نسخه جدید قادر خواهند بود از ویژگی های جادویی بازی برای خوگ ها در زمان پرتاب پرندگان استفاده کنند که این ویژگی از جمله ویژگی های برتر نسخه دوم بازی است.

اگر شما هم از طرفداران بازی بزرگ انگری بردز هستید پیشنهاد می شود که انگری بردز ۲ را از طریق گوگل پلی و همچنین اپ استور دانلود و نصب نمایید. نظر شما درباره این بازی هیجان انگیز چیست؟

منبع: [ Ubergizmo ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *