اپلیکیشن توییتر با پشتیبانی از کاشی های زنده برای ویندوز ۱۰ ارائه داده شد

اپلیکیشن توییتر با پشتیبانی از کاشی های زنده برای ویندوز ۱۰ ارائه داده شد
  • 1394/5/9
  • مبين
  • 0

مایکروسافت روز چهارشنبه به صورت رسمی ویندوز ۱۰ را منتشر کرد و میلیون ها نفر در سراسر جهان به عنوان یک بروزرسانی آن را دریافت کردند و شما همچنین می توانید نسخه پی سی این سیستم عامل را برای رایانه شخصی خود خریداری نمایید. حال با ارائه این سیستم عامل خبر از انتشار اپلیکیشن ها زیاد می شود. آخرین نرم افزار طراحی شده برای ویندوز ۱۰ توییتر است که از کاشی های زنده منوی استارت هم پشتیبانی می کند.

تویتر از شبکه های اجتماعی مهم است و یکی از ویژگی هیا برجسته نرم افزار مخصوص ویندوز ۱۰ این سرویس پشتیبانی از کاشی های زنده است. کاشی های زنده در ابتدا در ویندزو ۸ ارائه شد و با شیوه جدیدی به ویندوز ۱۰ پا گذاشته است. شما می توانید توییتر را به منوی استارت خود بیاورید و از طریق سمت راست منوی استارت اطلاعیه های آن را مشاهده کنید.

twitter-windows-10-2

 

از لحاظ فنی این یک نرم افزار جهانی برای ویندوز ۱۰ محصوب می شود که بدان معناست به طور خودکار تغییر اندازه می دهد و همچنینبا عنوان تنظیمات می تواند هم از ماسو و صفحه کلید و هم از ویژگی لمسی برای آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توان به نمیاش دادن ۴ تصویر در یک توییت اشاره کرد که به صورت GIF،نیز قابل مشاهده است.

اگر شما در حال استفده از سیستم عامل ویندزو ۱۰ هستید می توانید اپلیکیشن توییتر را از طریق اپ استور پیدا کرده و آن را دانلود و نصب نمایید. اگر مایلید درباره ویندوز ۱۰ اطلاعات کامل تری را به دست آورید گویا آی تی به شما پیشنهاد می کند تا مقاله ۵ ویژگی برتر ویندوز ۱۰ را مطالعه نمایید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *