لنوو از لپ تاپ های ThinkPad P50 و P70 پرده برداری کرد

لنوو از لپ تاپ های ThinkPad P50 و P70 پرده برداری کرد
  • 1394/5/20
  • مبين
  • 2

این روزها نوت بوک های حرفه ای بسیاری در بازار وجود دارند حال اگر شما قصد خرید یا تعویض لپ تاپ خود را دارید بهتر است به دستگاه های جدید لنوو نگاهی داشته باشید. ThinkPad جدید لنوو علاوه بر صفحه نمایش ۴K و درگاه USB-C مجهز به آخرین پردازنده Skylake اینتل هستند که تا سقف ۶۴ گیگابایت رم را نیز پشتیبانی می کنند. در ادامه با گویا ای تی همراه باشید تا نگاه دقیق تری به لپ تاپ های جدید لنوو داشته باشیم.

ThinkPad P50 و P70 طراحی شده اند تا هرچیزی که در یک نوت بوک وجود دارد برای شما به بهترین نوح ممکن ارائه دهند. علاوه بر پردازنده های Xeon که با معماری Skylake اینتل طراحی شده اند P50 و P70 تا سقف ۶۴ گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند ودر حالت عادی دارای هارد دیسک ۱ ترایبایتی نیز می باشند همچنین دو درگاه USB-C Thunderbolt 3 انتقال داده در آن را نیز لذت بخش می کند. اگر شما مایل به خرید این دستگاه باشید از صفحه نمایش ۴K شارپ هم بهره مند خواهید شد.

thinkpad-p70-in-close-up-of-keaboard

 

به گفته مدیر عالم شرکت یعنی Victor Rios این دو لپ تاپ با عملکرد بالایی طراحی شده اند و هیچ عیب و نقصی در آن ها نیز وجود نخواهد داشت.

لپ تاپ  P70 دارای صفحه نمایش ۱۷ اینچی است که یک دی وی دی درایو در آن پیکربندی شده است و لنوو برچسپ ۱,۹۹۹ دلاری روی ان زده است. P50 دارای صفحه نمایش ۱۵٫۴ اینچی است که ۱,۵۹۹ دلار قیمت دراد و هر دوی آن ها نیز به خوبی آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ ( به علاوه ویندوز ۷  و ویندوز ۸٫۱) که به تازگی منتشر شده است را به خوبی اجرا می کنند. این دو لپ تاپ خاررق العاده که برای کاربارن حرفه ای مناسب است در سه ماهه چهارم سال جاری عرضه خواهند شد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. یکی از دوستانم لنوى خریده مدلش نمیدونم چیه، ولی کیفیا ساخت فوق العده پایینی داشت!
    به نظرم اول از همه مک بوک بعد هم تو لپتاپ های ویندوزی فقط ایسوس…
    ممنون از مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *