ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ تایید شد

ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ تایید شد
  • 1394/5/23
  • مبين
  • 0

مدت زیادی گذشت اما در نهایت سامسونگ ساعت هوشمند Gear S2 معرفی کرد. یان ساعت هوشمند در واقع روز پنجشنبه در طی برگزاری  رویداد سامسونگ پس از معرفی رسمی گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ معرفی شد البته جزئیات بسیاری از این دستگاه منتشر نشده است و سامسونگ اعلام کرد که ساعت هوشمند Gear S2 در رویداد IFA برلین به صورت کامل معرفی می شود.

Samsung-Unpacked-2015-Note-5-Galaxy-S6-Edge-Plus-Samsung-Gear-S2-19-1280x720

 

در حالی که هنوز هیچ یک از مشخصات این ساعت اعلام نشده است  اما به ظار دارای سخت افزارهای قوی و نرم افزار های قدرتمندی است و با توجه به تصاویری که منتشر شده است چیزی که این ساعت هوشمند را روشن نگه داشته است سیستم عامل پوشیدنی اندرود بوده که یک معامله بزرگ را با سامسونگ خواهد داشت.

باتوجه به شایعات قبلی منتشر شده اسمارت واچ یا ساعت هوشمند ساعت هوشمند Gear S2 داریا صفحه نمیاش دایره ای ۱٫۵۶ اینچی با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است و قدرت ان توسط پردازنده Exynos 3472 با سنجش زمان ۱٫۲GHz و همچنین رم ۷۶۸MB تامین می شود. عالوه بر این از لحاظ اتصال دارای بلوتوث ۴٫۱ بوده و سنسورهایی را برای فعالیت بر ردیابی ارائه داده است.

Samsung-Unpacked-2015-Note-5-Galaxy-S6-Edge-Plus-Samsung-Gear-S2-15-1280x720

 

باتری این ساعت هوشمند ۲۵۰mAh که ممکن است آن را یک روز کامل روشن نگه دارد. اما این واقعیت مشخص است که Gear S2 طراحی دایره ای شکلی را دارد. فعلا اطلاعات دیگری را درباره این گجت پوشیدنی نداریم اما به زودی Gear S2 به صورت رسمی دیده خواهد شد. نظر شما درباره این خب چیست؟

منبع:[technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *