ناسا به کمک شما برای طراحی یک اپلیکشن ساعت های هوشمند نیازمند است

ناسا به کمک شما برای طراحی یک اپلیکشن ساعت های هوشمند نیازمند است
  • 1394/5/25
  • مبين
  • 2

اسمارت واچ ها یا ساعت های هوشمند از زمان معرفی تا زمان عرضه به بازار زندگی کاربران را رویایی تر از گذشته کرده اند. تصورش را داشته باشید که ساعت مچی شما اطلاعات سلامتی شما از قبیل ضربان قلب را نشان دهد یا گام شمار شما باشد و یا سرعت و ارتفاع شما را در حالت های مختلف اعلام کند. حال این ساعت های هوشمند می توانند در تکنولوژی ها، کسب و کار و همچنین تحقیقات علمی مفید باشند. ساعت های هوشمند می توانند برای فضانوردان بسیار مفید تر از آنچه که هستند عمل کنند، ناسا با یک فراخوان از همگان دعوت مرده است تا آن ها را در ساخت یک اپلیکیشن مخصوص برای فضانوردان یاری دهید. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.

gear-2-4-1280x720

این اپلیکیشن برای فضانوردان ایستگاه فضایی ISS ساخته می شود و ناسا به دین منظور سامانه ای را برای خواستار اپلیکیشن ها از سوی مردم طراحی کرده است و برای طراح این اپلیکیشن ۱۵۰۰ دلار جایزه گذاشته است. ناسا در واقع می خواهد فضانوردان به سادگی بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند البته شرایط مشکلات را فراوان تر جلوه می دهد چراکه فضانوردان در طول ماموریت های خود دستکش ها و لباس های مخصوص به خود را بر تن دارند و استفاده از یک صفحه لمسی قدری دشوار خواهد بود.

ناسا لیستی از نیازهای خود را که در یک اپلیکیشن نیاز است را منتشر کرده است و آن را در دسترس عموم قرار داده که به شرح زیر نیز می باشد:

۱٫ اپلیکیشن گاه شمار یا جدول زمانی: ناسا می خواهد که این اپلیکیشن وضعیت زمان را اعلام کند برای مثال اگر در طی ماموریت یک روز گذشته باشد آن را روی ساعت هوشمند اعلام کند و حرکت رو به اینده را نیز نشان دهد.

۲٫ اپلیکیشن توجه و هشدار: زنگ هشدار و همچنین هشدارهای کد دار که از پیش تعیین شده باشند.

۳٫ اپلیکشن وضعیت ارتباطات: ناسا می خواهد این اپلیکیشن وضعیت برقراری ارتباط با زمین را کنترل کند و آن را به نمایش در بیاورد.

۴٫ اپلیکیشن تایمر: این اپلیکشن باید تنظیم تایمر داشته باشد و برای فعالیت بعدی نیز زمان را مشخص کند.

۵٫ خوانا باشد و سریع تر عمل کند: این اپلیکیشن باید به نحوی طراحی شود که روی صفحه نمایش های کوچک ساعت های هوشمند نمایش داده شود و هیچ مشکلی در آن به وجود نیاید.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. طراحی و برنامه نویسی این اپ خیلی راحت هست..
    ولی ۱۵۰۰ دلار اصلا مبلغ قابل قبولی نیست.. همچنین شرکتهای بزرگی هستند که اینکار رو براشون انجام میدند چرا باید درخواست کمک کنند..
    به هر حال هزینه ساخت یک اپلیکیشن خیلی عالی خیلی بیشتر از این مبالغ هست..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *