شیائومی در ۱۲ ساعت موفق به فروش ۸۰۰,۰۰۰ دستگاه Redmi Note 2 شد

شیائومی در ۱۲ ساعت موفق به فروش ۸۰۰,۰۰۰ دستگاه Redmi Note 2 شد
  • 1394/5/26
  • مبين
  • 0

هنگامی که به شیائومی فکر می کنیم بدون شک به یاد گوشی های هوشمند قدرتمند با قیمت مناسب خواهید افتاد. این شرکت چینی به سریع ترین فروشنده گوشی های هوشمند مشهور شده است برای مثال در سال گذشته در آغاز فروش دستگاه Redmi 1 بیش از ۶۰,۰۰۰ واحد در ۱۳٫۹ ثانیه فروخت که رقم بسیار چشمگیری است.

این شرکت بزرگ به تازگی گوشی هوشمند Redmi Note 2 را عرضه کرده است و باتوجه به گزارشات منتشر شده توانسته است که در ۱۲ ساعت ۸۰۰,۰۰۰ واحد از این دستگاه را بفروشد که به عبارت دیگر در هر ثانیه یک دستگاه را برای فروش به ثبت رسانده است. در واقع فروش این دستگاه بسیار موفقیت آمیز بوده است.

Xiaomi-Redmi-Note-2-flash-sale_1

برای کسانی که درباره Redmi Note 2 اطلاعی ندارند باید اعلام کنم که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی و یک پردازنده MediaTek Helio X10 نیز می باشد که دارای دو مدل ۲GHz و ۲٫۲GHz با یک رم ۲ گیگابایتی است. علاوه بر این دو گزینه حافظه ذخیره سازی ۱۶/۳۲GB نیز موجود است که با اسلات کارت میکرو اس دی این حافظه ارتقا می یابد.

ار دیگر مشخصات آن می توان به دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی این دستگاه تنها ۱۲۵ دلار است و قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی آن نیز ۱۵۵ دلار است. همانطور که می دانید شیائومی می تواند هنور هم رکورد بازار گوشی های هوشمند را بشکند.

منبع: [ubergizmo]

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *