اندروید M با نام مارشملو رسما معرفی شد

اندروید M با نام مارشملو رسما معرفی شد
  • 1394/5/27
  • مبين
  • 0

در شب دوشنبه شرکت گوگل از مجسمه اندروید جدید خود با نام مارشمالو پرده برداری کرد و در نهایت نام به روزرسانی بعدی اندروید نیز تایید شد. بنابراین اندروید M همان اندروید مارشملو نیز می باشد. گوگل مثل همیشه نسخه جدید سیستم عامل خود را با نام یک شیرینی نام گذاری کرده است. نسخه جدید اندروید به اندازه آبنبات چوبی یا کیت کت خوشمزه نیست اما مارشملو مهم ترین انتشار اندروید است.

گوگل در این سال تمرکز خود را در زمینه افزایش تجربه کاربران گذاشته است که به کاربران کنترل مجوزهای اپلیکیشن و پشتیبانی بومی برای معماری ۶۴ بیتی ARMv8 می دهد. حال ما انتظار داریم که گوگل در زمان انتشار این نسخه از اندروید به صورت کاملا متفاوت بدرخشد.

android-marshmallow-002

گوگل در حال حاضر بخش عمده فعالیت خود را روی تجربه کاربر در این سیستم عامل گذاشته است و دقیق تر از گذشته نیز خواهد بود. از ویژگی های مهم اندرروید مارشمالو می توان به دوز اشاره کرد که باعث کاهش فعالیت های پس زمینه، پشتیبانی بومی برای تشخیص اثر انگشت، و یک API استاندارد برای اجرای احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت در برنامه های شخص ثالث نیز می باشد.

بر اساس آخرین SDK اندروید مارشملو اندروید ۶٫۰ خواهد بود و انتظار می رود که در پاییز سال جاری به عنوان یک به روز رسانی در دسترس قرار گیرد. حال باید منتظر انتشار جزئیات بی تر درباره اندرروید مارشمالو از سوی گوگل باشیم. به نظر می رسد که پاییز شیرین در انتظار طرفداران اندروید است.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *