مشخصات شیائومی Mi5 فاش شد

مشخصات شیائومی Mi5 فاش شد
  • 1394/5/27
  • مبين
  • 1

گزارش شده است که شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند پرچم دار جدید خود با عنوان شیائومی MI5 است. انتظارات و همچنین شایعات نشان می دهد که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می کند. اکنون به تازگی لیست بلند بالایی از مشخصات این دستگاه منتشر شده است که ظاهرا مشخصات حقیقی آن است.

همانطور که می دانید اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند جدید فاش شده است که مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی با وضوح ۲,۵۶۰ در ۱,۴۴۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده کوالاکام اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایتی نیز تامین می شود. این دستگاه همچنین حافظه ذخیره سازی داخلی  ۱۶GB / 64GB را به رخ می کشد که ظاهرا غیر قابل ارتقا است.

Xiaomi Mi5 and Xiaomi MI5 Plus
Xiaomi Mi5 and Xiaomi MI5 Plus

از مشخصات دیگر آن می توان به یک کانکتور USB- نوع C، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه برای عکاسی پیشرفته و باتری عظیم  ۳,۰۳۰ mAh است که مطمئنا برای شما کافی است. از طرفی دیگر دستگاه مجهز به اندروید ۵٫۱ با رابط کاربری MIUI 7 است و انتظار می رود که این گوشی هوشمند برچسپ قیمت زیر ۴۰۰ دلاری را داشته باشد.

گوشی هوشمند شیائومی MI5 باتوجه به مشخصات بالایی که دارد انتظار می رود که فروش خوبی را در زمان عرضه داشته باشد. لازم به ذکر سات که این مشخصات گفته شده هنوز از سوی شیائومی تایید نشده است اما رویا تا حقیقت آن بسیار نزدیک است. در روزهای آینده با گویا آی تی همراه باشید تا از ناگفته های این دستگاه مطلع شوید.

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *