بهترین اپلیکیشن و بازی های هفته

بهترین اپلیکیشن و بازی های هفته
  • 1394/5/28
  • پرهام
  • 2

دنیای اپلیکیشن های اندورید و iOS آن قدر بزرگ و پیچیده شده است که هیچ کاربری نمی تواند با آن پیش برود. هیچ کس نمی تواند بگوید تمامی اپلیکیشن های کاربردی و خوب را امتحان کرده است. اینجاست که مقالات گلچین شامل اپلیکیشن و بازی های برتر هفته، ماه یا حتی سال می تواند به شما کمک کند.

هفته ای که گذشت نیز برنامه و بازی های متنوع و خوبی منتشر شدند که در ادامه با لیستی از بهترین و داغ ترین های آن ها آشنا خواهیم شد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

اپلیکیشن Hangouts

این برنامه به کاربران گوگل امکان چت با مخاطبان و دوستانشان را می دهد و از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. هنگ اوتز این هفته به روز رسانی بزرگ و متفاوتی را دریافت کرد و هم اکنون در نسخه ۴٫۰ خود با ظاهری متفاوت و آراسته تر در فروشگاه قرار گرفته است.

طراحی و محیط کاربری این برنامه در نسخه جدید تازه تر و تمیز تر از قبل است. دکمه جدیدی با آیکون + در برنامه تعبیه شده است که امکان ارسال سریع پیام به کاربرانی که اخیر با آن ها حرف زده اید را به شما می دهد. همچنین امکان ارتباط تصویری از طریق همین دکمه مهیا گشته است. محیط پخص تصویر در تماس ویدیویی نیز تغییرات ریز و درشتی به خود دیده است و استفاده بهتری از صفحه نمایش می کند.

امکان ارسال تصویر و ویدیو از طریق گالری نیز ساده و بهتر از قبل شده است. همچنین کاربران اندروید پوشیدنی هم اکنون می توانند پیام هایشان را در گجت خود مشاهده کرده و به آن ها پاسخ دهند. این پاسخ می تواند از طریق صدا یا ارسال شکلک ایموجی باشد.

قیمت: رایگان    دانلود برای سیستم عامل اندروید

اپلیکیشن Plex

این اپلیکیشن در واقع یک کتابخانه موسیقی برای دسکتاپ و تلفن های شرکت اپل است و امکان همگام سازی را به کاربر می دهد. Plex نیز این هفته به نسخه ۴ خود به روز رسانی شد و تغییرات متنوعی را برای کاربران به ارمغان آورد. در این نسخه رابط کاربری بهتری را مشاهده می کنید و امکان استفاده از بخش های مختلف سر راست تر شده است. همچنین سرعت بارگذاری برنامه نیز تغییر چشمگیری را به خود دیده است.

۲

قیمت: رایگان     دانلود برای سیستم عامل iOS

بازی Fallout Shelter

پس از انتشار این بازی برای سیستم عامل iOS، بالاخره کاربران اندروید نیز می توانند آن را در تلفن خود بازی کنند. این بازی استراتژی و فانتزی همچون سیمز بوده اما در زیر زمین اتفاق می افتد. شما در نقش یک حاکم هستید که باید به مدیریت و رفع مشکلات مردم خود بپردازید و آن ها را شاد نگه دارید. در این بازی می توانید به فعالیت های مختلفی بپردازید که شامل تهیه غذا برای مردم و حفظ امنیت آن ها از جمله مهمترین موارد محسوب می شود.

capture-20150818-125441

قیمت: رایگان     دانلود برای سیستم عامل اندروید

بازی Gathering Sky

این بازی در سبک بسیار ساده ای برای کاربران اندروید و iOS طراحی شده است. در این بازی شما باید دسته ای از پرندگان را در آسمانی با باد های ملایم و شدید راهنمایی کنید و هر چه پرندگان بیشتری را به دسته بیاورید امتیاز بیشتری خواهید گرفت. هدفی غایی در پایان بازی نهفته نیست و تنها باید از گیم پلی ساده و منحصر به فرد آن لذت ببرید. همچنین محیط بازی آرام خاصی به افراد می دهد.

screen480x480

قیمت: ۲٫۹۹ دلار    لینک دانلود اندروید / لینک دانلود iOS

بازی Spuntik Eyes

این بازی در سبک معمایی طراحی و منتشر شده است. در این بازی شما باید چشم ها را حرکت دهید و هر کدام را با رنگ مناسب تحویل دهید. سبک معمایی این بازی شما را به فکر فرو می برد و به شدت به علاقه مندان این بازی را توصیه می کنیم.

متاسفانه این بازی نیز همچون برنامه قبلی غیر رایگان است و جهت خرید آن باید به فروشگاه سیستم عامل iOS مراجعه نمایید.

قیمت: ۲٫۹۹ دلار      لینک دانلود برای سیستم عامل iOS

امیدواریم از این مقاله بهره کافی را برده باشید. در گویا آی تی هر هفته مقاله ای با این مضموم و بهترین اپلیکیشن های هفته منتشر خواهیم کرد. منتظر مقالات آینده ما باشید.

منابع مطلب: GSM / Google play / iTunes

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *