آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در تاریخ ۲۷ شهریور نیز در دسترس قرار می گیرد

آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در تاریخ ۲۷ شهریور نیز در دسترس قرار می گیرد
  • 1394/5/28
  • مبين
  • 0

تاکنون شایعات بسیاری درباره دو پرچم دار آینده اپل یعنی گوشی های هوشمند آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس منتشر شده است. قبلا اعلام شده بود که این دو دستگاه در تاریخ ۱۸ سپتامبر که روز جمعه خواهد بود و برابر با ۲۷ شهریور است در دسترس قرار میگرد و در تاریخ ۹ سپتامبر در طی یک رویداد که اپل آن را برگزار خواهد کرد به صورت رسمی معرفی می شوند.

در حال حاضر به نظر می رسد که حامل های تلفن همراه در آلمان این خبر را تایید کرده اند و خبر از در دسترس بودن آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در تاریخ ۱۸ سپتامبر برابر با ۲۷ شهریور نیز داده اند.

این خبر که از طریق Mackerkopf منتشر شده است که به گفته آن اطلاعاتی را از دوتا از شرکت های مخابراتی حامل تلفن همراه دریافت کرده است.  ما می توانیم این انتظار را داشته باشید که این دو دستگاه در همان تاریخ گفته شده در ایلات متحده آمریکا، بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی نیز در دسترس قرار گیرند.

Apple-iPhone-6-and-6-Plus-1-1280x853

همچنین انتظار می رو که شرکت اپل پرچم دارهای جدید خود را در تاریخ ۹ سپتامبر برابر با ۱۸ شهریور در طی برگزاری یک رویداد به صورت رسمی معرفی کند و اگر این تاریخ صحت داشته باشد پیش فروش آن ها هم در ۱۱ سپتامبر آغاز خواهد شد.

علاوه بر معرفی دو گوشی هوشمند اپل انتظار می رود که در ماه آینده تلویزیون جدید اپل، آی پد مینی و آی پد پرو هم معرفی شوند. اکنون باید منتظر فرا رسیدن تاریخ گفته شده باشیم تا پرده از حقیقت ها برداشته شود.

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *