این گجت کیفیت خواب شما را به اطلاعتان می رساند

این گجت کیفیت خواب شما را به اطلاعتان می رساند
  • 1394/5/28
  • پرهام
  • 0

تا حالا شده بعد از یک شب کامل از خواب بلند شوید و به این که اصلا خوابیدید یا خیر شک کنید؟ یا این که آن قدر از خواب بیدار شده بودید که کفیت کل خواب از بین رفته باشد. شاید هم هنگامی که زنگ آلارم تلفن به صدا در آمد تازه داشتید به خواب می رفتید! گجت جدیدی با نام Sleepace RestOn اکنون به کمک افرادی که نمی توانند خواب با کیفیتی داشته باشند، آمده است.

این گجت به کمک یک سنسور بسیار حساس و همچنین اپلیکیشن اختصاصی خود، به شما کمک می کند تمام اطلاعات و موارد مرموز خواب خود در طول شب را شناسایی کرده و آن ها را برطرف کنید. در ادامه با عملکرد این گجت جدید بیشتر آشنا خواهیم شد.

در ادامه با گویا آی تی همراه شوید.

Sleepace RestOn به عنوان یک مانیتور خواب غیر پوشیدنی، هم اکنون یکی از بهترین گجت های مرتبط با این کاربرد در جهان است. این محصول که شبیه به یک کمربند ماشین است، ضخامت ۲ میلی متری داشته و به راحتی به دو سر تخت خواب فرد متصل می شود. مانیتور بررسی خواب نیز در زیر لایه بیرونی این کمربند تعبیه شده است. قابلیت آهنربایی این گجت، از تکان خوردن کمربند و ایجاد مشکل در بررسی وضعیت خواب جلوگیری می کند.

۲

این مانیتور خواب بسیار کوچک بوده و برای فرد مشکلی ایجاد نمی کند، تا آنجایی که اصلا وجود آن در زیر خود را حس نمی کنید. همچنین میزان مصرف باتری کم این گجت از جمله نکات مثبت آن است، از آن جایی که با یک بار شارژ کردن باتری داخلی توسط کابل یو اس بی، می توانید به مدت یک ماه از آن استفاده نمایید.

پس از نصب اپلیکیشن اختصاصی برنامه در تلفن خود ( سیستم عامل های اندروید و همچنین iOS) و وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نام، سن، جنسیت و لمس گزینه Start Sleep، کمربند شروع به بررسی وضعیت بدنی شما نظیر ضربان قلب و موارد دیگر می شود. مانیتور مذکور تمامی اطلاعات خواب شما را به کمک بلوتوث با اپلیکیشن تلفن به اشتراک می گذارد. تمامی حرکات بدنی شما و چرخش هایتان در بررسی های این گجت تاثیر می گذارد.

به محض بیدار شدن و زدن گزینه Stop Sleep، برنامه نمره ای برای خواب شما حساب می کند و نکات مثبتی را پیرامون افزایش کیفیت خواب شبانه به شما خواهد داد. اگر گجت ضربان قلب و حرکات بدنی بسیار تند را شناسایی کند، حتما آمار و ارقامی پیرامون آن در اختیارتان قرار خواهد داد.

اپلیکیشن مربوطه شامل اطلاعات دقیق و کاملی پیرامون خواب شما است، اطلاعاتی پیرامون کیفیت خواب شما در ساعات مختلف شد، درصد خواب عمیق، متوسط و چرت مانند و همچنین تاثیری که این خواب بر روی سلامتی شما و روز پیش رو می گذارد.

۵

در ادامه نیز می توانید تصاویر بیشتری از این گجت و کیفیت کار آن مشاهده نمایید:

۴

۳

حال نظر شما پیرامون این گجت جالب چیست؟ اگر به بازار های ایران بیاید، آن را خریداری می کنید یا خیر؟ نظراتتان را در بخش زیر با ما و خوانندگان گویا آی تی در میان بگذارید.

منابع مطلب: Gizmag و Sleepace

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *