هواوی گوشی هوشمند Honor 7i را با یک دوربین منحصر به فرد معرفی کرد

هواوی گوشی هوشمند Honor 7i را با یک دوربین منحصر به فرد معرفی کرد
  • 1394/5/29
  • مبين
  • 0

سلفی گرفتن به یک روند عادی تبدیل شده است اما گاهی اوقات در برخی از گوشی های هوشمند می تواند آزار دهنده باشد. اما در کل این عمل پذیرفته شده است که گوشی هوشمند شما در جلو مجهز به یک دوربین باشد که در برخی از آن ها با لنز های ثانویه ارائه داده می شود اما شرکت هواوی یکی دیگر از ایده های خود را به نمایش گذاشته است که واقعا شگفت انگیز به نظر می رسد.

huawei-honor-7i-2

این شرکت گوشی هوشمند Honor 7i را معرفی کرده است که تنها دارای یک دوربین است که در پیش تر مواقع در پشت دستگاه قرار دارد و در عین حال می تواند به سرعت با چرخش به دوربین جلو تبدیل می شود. دوربین این گوشی هوشمند مجهز به یک سنسور سونی است که دارای دیافراگم f/2.0 و ماژول فلش است که پرتره از خودتان و دوستانتان را با کیفیت تر ارائه می دهد.

huawei-honor-7i

 

گوشی هوشمند Honor 7i همچنان مجهز به یک سنسور اثر انگشت است و بقیه مشخصات آن نیز یک دستگاه میان رده را تشکیل می دهد که شامل صفحه نمایش ۵٫۲ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰p، پردازنده Snapdragon 616، باتری ۳۱۰۰mAh، رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶/۳۲GB نیز می شود.

huawei-honor-7i-9

طراحی دستگاه بسیار خوب و عالی به نظر می رسد و دوربین منحصر به فرد آن یک چیز فوق العاده است که فراتر از انتظارات موجود نیز می باشد. این دستگاه قرار است که در چین با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه شود. هرچند که معلوم نیست عرضه جهانی Honor 7i هواوی امکان پذیر باشد یا خیر اما قطعا هزینه آن در ایالات متحده آمریکا متفاوت خواهد بود.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *