انتشار بازی Rainbow Six Siege تا ۱۰ آذر به تعویق افتاد

انتشار بازی Rainbow Six Siege تا ۱۰ آذر به تعویق افتاد
  • 1394/5/29
  • مبين
  • 0

مدیر عامل استودیو بازی سازی یوبی سافت در E3 سال گذشته اعلام کرد که بازی Rainbow Six Siege در تاریخ ۱۳ اکتبر برابر با ۲۱ مهر ماه انتشار می یابد. برای طرفداران بازی Rainbow Six که انتظرا ورود نسخه بعدی بازی را دارند باید اعلام کنم که انتشار این بازی به تعویق افتاده است که متاسفانه به دلیل وجود برخی مشکلات بازی با چند ماه تاخیر منتشر می شود.

متاسفانه طرفداران این بازی باید مدت طولانی تری را برای داشتن این بازی طی کنند. دیروز شرکت یوبی سافت اعلام کرد که بازی Rainbow Six Siege در ماه اکتبر عرضه نخواهد شد و به دلیل برخی مشکلات عرضه آن به ۱ دسامبر برابر با ۱۰ آذر ماه پاییز جاری به تعویق افتاده است.

Rainbow Six Siege

خوشبختانه همه جیز بد تمام نشده است و در حالی که نسخه نهایی بازی در انتشار تاخیر دارد بسته بتای برنامه ریزی شده مقداری زودتر منتشر می شود و انتشار نسخه بتا در ۲۴ سپتامبر برابر با ۲ مهر ماه انجام خواهد شد. یوبی سافت زمان بیش تری را برای رفع اشکالات بازی نیاز دارد و دلیل اصلی انتشار نسخه بتا برای پیدا کردن مشکلات بازی است.

امیدوارم که زمان توسعه اضافی بازی Rainbow Six Siege را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد و بهترین نتیجه را داشته باشد. این بازی برای کنسول های  پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی نیز منتشر می شود که نسخه گردواری شده و انحصاری آن در فروشگاه یوبی سافت با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه می گردد.

منبع: [digitaltrends]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *