سونی Smartband 2 با سنسور و طراحی جدید رونمایی کرد

سونی Smartband 2 با سنسور و طراحی جدید رونمایی کرد
  • 1394/5/30
  • مبين
  • 0

دستنبد Smartband 2 پس از نشست اوایل ماه گذشته بلاخره به صورت رسمی رونمایی شد. این دستگاه با طراحی جدید و سنسورهای داخلی جدید نیز معرفی شده است و با یک موتور لزرشی و چراغ های LED نوتیفیکیشن ها را به شما اعلام خواهد کرد.

این دستبند جدید تناسب اندام دارای یک مانیتور ضربان قلب و یک شتاب سنج برای اندازه گیری میزان  استرس، نبض، خواب، حرکت و حتی آرام بودن یا هیجان شما را نشان می دهد که همه این اطلاعات در اپلیکیشن Lifelog سونی سازمان یافته است و از آن جا که شما می توانید در تاریخ آن جستجو داشته باشید پس این اپلیکیشن می تواند رویدادهای بزرگ را برای شما نمایش دهد.

sony-smartband-2-15

از ویژگی های این دستبند جدید می توان به LED های قابل تنظیم اشاره کرد که بسته به نوع الگوهای مختلف آگاه سازی شما فعال می شود. بدین ترتیب شما می توانید به روزرسانی های فیس بوک ها را در طول روز نادیده بگیرید و بعدا نگاهی به آن داشته باشید. سونی همچنین به این اشاره دارد که Smartband 2 دارای یک سنسور ویبره یا لرزشی است که به آرامی هشدارها را اعلام می کند.

دستبند تناسب اندام Smartband 2 در دو رنگ سیاه و سفید موجود خواهد بود و علاوه بر این بندهای آبی و صورتی آن نیز وجود دارد. دارای ویژگی ضد آب بودن است و گواهینامه IP68 را دارد که تا عمق سه متری مقاوم خواهد بود.

این دستبند در ماه آینده با قیمت ۱۳۲ دلار برای دستگاه های iOS  اندروید عرضه می شود. امیدواریم که به زودی اطلاعات بیش تری را درباره این گجت پوشیدنی به دست بیاوریم پس در آینده با ما همراه باشید.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *