مشخصات دوربین سلفی Nexus 5 فاش شد

مشخصات دوربین سلفی Nexus 5 فاش شد
  • 1394/5/31
  • مجید جعفری
  • 0

یک کارمند شرکت گوگل که در بخش کنترل کیفیت گوگل فعالیت می کرد، عکس سلفی را در گوگل پلاس خود منتشر کرد که گویای اسراری در رابطه با فعالیت های محرمانه گوگل بود. بر اساس آنالیز داده های Exif(داده هایی که پسوند و تگ های اضافه شده توسط دوربین های دیجیتال را در خود نگه میدارند)، دستگاهی توسط آن عکس برداری شده با عنوان “Bullhead” شناخته شده است که تصور می شود اسم رمز Nexus 5 باشد. اطلاعات Exif همچنین فاش کردند دستگاهی که از آن برای عکس برداری سلفی استفاده شد، توسط شرکت LG ساخته شده است.

Selfie-allegedly-snapped-by-Nexus-5-2015

با توجه به اطلاعات آنالیز شده، دوربین جلوی Nexus 5 یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه لنز f/2.0 خواهد بود. چنین مشخصاتی عکس برداری در شرایط نوری ضعیف را با کمترین مشکل ممکن می سازد.

از این واقیعیت نیز غافل نشوید که اطلاعات Exif قابل تغییر هستند و احتمال آن نیز می رود که اطلاعات دستکاری شده باشند. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید چهره شخص در تصویر سلفی شطرنجی شده است تا هویت این فرد فاش نشود. مختصات به دست آمده نیز حاکی از آن است که تصویر در Googleplex گرفته شده است.

Exif-data-from-the-photo

هفته گذشته نیز تعدادی از تصاویر درز کرده مشخصات دیگری از جمله طراحی ۵٫۲ اینچی و برآمدگی دوربین عقب را منتشر کرد. انتظار می رود Nexus 5 در نیمه دوم اکتبر عرضه شود.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *