بندهای هوشمند به اپل واچ اضافه می شود

بندهای هوشمند به اپل واچ اضافه می شود
  • 1394/5/31
  • مبين
  • 0

اگر به یاد داشته باشید در اوایل سال جاری  میلادی بود که اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل با پورت های شخصی به فاش شد پس مدتی با در دسترس قرار گرفتن برای کاربران فروش خوبی ره به ثبت رساند اما اکنون شرکت اپل به فکر توسعه آن افتاده است و می خواهد از بندهای هوشمند در نسخه جدید اپل واچ نیز استفاده کند.

شایعه شده است که شرکت اپل می تواند پورت های تشخیصی یا سنسورها را در بند ساعت هوشمند جای دهد و آن را با بندهای هوشمند روانه بازار کند. این کار به اپل اجازه می دهد تا از سنورهای بیش تری که در حالت عادی نمی توان روی دستگاه استفاده کرد برای اپل واچ جدید نیز استفاده کند. به عبارت دیگر نسخه جدید اپل واچ می توان ویژگی های بسیاری را با بند هوشمند داشته باشد و در نتیجه از رقبای خود پیشی بگیرد.

apple_watch_apps-640x430

این گزارش نشان می دهد که ممکن است در این بند هوشمند سنسورهای تنفسی سرعت، یک سنسور فشار خون، و یک سنسور درجه حرارت بدن وجود داشته باشد که به دنبال بهبود سلامت کاربر و ارائه یک ساعت هوشمند برای تناسب اندام نیز خواهد بود.

اگرچه تاکنون زئیات بیش تری درباره این بند هوشمند که قرار است در ساعت های هوشمند اپل استفاده شود منتشر نشده است اما می توان گفت که عرضه آن باعث تحول عظیمی در بازار ساعت های هوشمند خواهد شد.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *