ایجاد تغییرات عمده روی موبایل اندرویدی بلک بری

ایجاد تغییرات عمده روی موبایل اندرویدی بلک بری
  • 1394/5/31
  • مبين
  • 0

اگر اطلاع داشته باشید در گذشته خبرهایی از ساخت گوشی هوشمند بلک بری با سیستم عامل اندروید منتشر شد. اکنون امروز تصاویر و جزئیات بیش تری درباره این دستگاه منتشر شده است که گوشی هوشمند آینده بلک بری را بسیار قدرتمند نشان می دهد.

در حال حاضر انتظار می رود که ویژگی هایی از قبیل BBM برای پیام رسانی یا مسیجینگ وجود داشته باشد اما با توجه به تغییراتی که قرار است روی این گوشی هوشمند با سیستم عامد اندروید رخ دهد اپلیکیشن های تخصصی از قبیل  تقویم، مخاطبین، یادداشت ها، تسک و بیش تر از این ها ترتئه می دهد که اگر قصد داشته باشیم به بررسی آن ها بپردازیم شامل یک لیست بلند بالا خواهد شد.

blackberry-android-3

 

هنوز معلوم نیست که می توان چه مقدار از اندروید را روی این سدتگاه بلک بری کنترل کرد و چیزهایی که در گوگل استور فاش شده است نشان می دهد که امکان دانلود لانچر برای دستگاه وجود خواهد داشت.

انتظار می رود که در سال جاری دو دستگاه اندرویدی توسط بلک بری منتشر شود که یکی از آن ها یک گوشی هوشمند کشویی با صفحه کلید فیزیکی خواهد بود و صفحه نمایش بزرگی در آن وجود خواهد داشت و همچنین دستگاه دوم هم یک گوشی اختصاصی به شمار می رود که قابلیت اجریا اپلیکیشن های اندروید را نیز دارد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *