بازی Republique با موضوع مخفی کاری در سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن ۴ منتشر می شود

بازی Republique با موضوع مخفی کاری در سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن ۴ منتشر می شود
  • 1394/5/31
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید بازی Republique که عنوان آن مخفی کاری است و پیش از این برای پلتفرم های موبایل و پی سی توسط Camouflaj منتشر شده بود و در حال حاضر خبرهایی از این بازی منتشر شده که انتشار نسخه پلی استیشن ۴ آن را نیز اعلام می کند.

باتوجه به خبری که از یک وب سایت سرگرمی آنلاین آمریکایی با نام GungHo منتشر شده است شرکت Camouflaj اعلام کرده که تمام مجموعه های این سری بازی برای کنسول پلی استیشن ۴ نیز منتشر می شود. متاسفانه آن ها هنوز به تاریخ دقیق انتشار این بازی اشاره ای نکرده اند اما بازی Republique در خرده فروشی ها و یا پلی استیشن استور در ۵ قسمت منتشر می شود که عرضه آن به اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی موکول شده است.

Republique-2-1280x720

به گفته وب سایت GungHo شرکت سازنده این بازی می خواهد نسخه کنسول ها را نیز منتشر کند. پیش از این بازی Republique شهرت فراوانی را داشته است اما با انتشار نسخه پلی استیشن ۴ نیز می توان آن را به عنوان یک حرکت بزرگ شناخت. حال هنوز مشخص نشده است که نسخه ایکس باکس وان این بازی توسعه می یابد یا خیر. از آن جا که پیدا است پس از انتشار نسخه پلی استیشن ۴ نیز نسخه مخصوص ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *