سامسونگ تبلت ۱۸.۴ اینچی اندرویدی خود را عرضه می کند

سامسونگ تبلت ۱۸.۴ اینچی اندرویدی خود را عرضه می کند
  • 1394/5/31
  • مبين
  • 0

در اوایل این ماه خبرهایی از وجود یک تبلت غول پیکر که توسط سامسونگ ساخته شده است منتشر شد که برخی آن را تکذیب کردند. اما اکنون به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد که به زودی یک تبلت اندرویدی بزرگ را روانه بازار کند.

باتوجه به خبری که توسط SamMobile منتشر شده است این پروژه با اسم رمز Tahoe شناخته شده است و اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی را نیز اجرا می کند. از ویژگی های آن می توان به وجود یک صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچی که دارای وضوح نسبتا شگفت انگیز ۱۰۸۰p است اشاره کرد. شایعه شده است که قدرت این دستگاه توسط پردازنده ۶۴ بیتی ۱٫۶GHz Exynos 7580 و رم ۲ گیگابایتی تامین می شود و همچنین دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده که از اسلات کارت میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند. باتری دستگاه ۵۷۰۰mAh بوده که تقریبا برای روشن نگه داشتن آن مناسب است و علاوه بر این می توان به دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲٫۱ مگاپیکسلی آن نیز اشاره کرد.

Tablette-Samsung-18-4-1-630x202

 

متاسفانه هنوز هیچ کلمه ای درباره قیمت این تبلت غول پیکر منتشر نشده است و همچنین تاریخ عرضه آن نیز مخشص نیست. هرچند که حدس و گمان ما این است که قیمت ارزانی نداشته باشد که این شایعه به خاطر وجود صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچی این دستگاه است. با این وجود در کنار همه این شایعات انتظار می رود که سامسونگ در ماه آینده در طی برگزاری رویداد IFA این تبلت بزرگ را به نمایش بگذارد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *