نمایش تبلیغات در پنل نوتیفیکیشن تلفن های سامسونگ

نمایش تبلیغات در پنل نوتیفیکیشن تلفن های سامسونگ
  • 1394/5/31
  • پرهام
  • 0

امسال چندی قبل شرکت اچ تی سی شروع به نمایش تبلیغات در صفحه خاصی از تلفن های خود کرد که بازخورد بدی از سوی کاربرانش داشت. حالا نیز می توانیم منتظر حجمه عظیمی از اعتراضات کاربران سامسونگ باشیم، چرا که به نظر می رسد این شرکت قصد دارد از این به بعد در پنل نوتیفیکیشن دستگاه هایش تبلیغات قرار دهد.

این تبلیغات های جدید به طور جادویی و خودکار به نمایش در می آیند و به شکل نوتیفیکیشن های بزرگ اپلیکیشن ها دیده می شوند. اپلیکیشن Samsung push service app این بنر ها را در منوی بالا قرار می دهد که توسط سامسونگ به طور پیش فرض در سیستم عامل قرار گرفته است.

خوشبختانه فعلا کاربران فقط بنر تبلیغاتی از تلفن جدید این شرکت، گلکسی اس ۶ اج پلاس، را در صفحه خود گزارش کرده اند. در این تبلیغات تنها به شما اطلاع داده می شود که این پرچمدار جدید را می توانید به زودی خریداری نمایید و با کلیک بر روی متن تبلیغ به وب سایتی جهت سفارش گلکسی اس ۶ اج پلاس راهنمایی خواهید شد.

با این حال نمی توان این تبلیغ را به موارد دیگر بسط داد و شاید سامسونگ قصد نمایش تبلیغات متعدد از دیگر زمینه ها را نداشته باشد. با این حال این ایده که روزی از خواب بیدار شوید و پنل نوتیفیکیشن خود را پر از تبلیغات ریز و درشت ببینید.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-17-1280x855

در برخی از اخبار مرتبط ذکر شده است که در تلفن های گلکسی اس ۶ منتشر شده نیز بنر های تبلیغاتی متعددی دیده شده و همین موضوع کاربران فراوانی را نگران کرده است. آیا واقعا سامسونگ از فروش محصولاتش سود نمی کند که می خواهد دست به تبلیغات در این دستگاه ها بزند؟! به هر حال هدف غایی سامسونگ از اجرای این طرح مشخص نیست و در این باره باید صبر کرد. فعلا این بنر ها مختص محصولات جدید سامسونگ و یا زمان پخش برنامه های تلوزیونی هستند و امکان تعیین یاد یار برای آن ها از طریق همین نوتیفیکیشن ها فراهم گشته است.

اگر سامسونگ بتواند برای بنر های اینچنینی یک منوی کاربری با امکان تنظیم موارد مورد دلخواه تنظیم کند، در این صورت کاربر می تواند به راحتی تنها از موارد مورد نظر خود در بخش مذکور بهره ببرد. با این حال در این زمینه باید بیشتر فکر شد. حال نظر شما پیرامون این ایده سامسونگ چیست؟ آیا از ظهور تبلیغ در تلفن سامسونگی خود آشفته شدید یا خواهید شد؟ در بخش نظرات ما را همراهی کنید.

منبع: GSM

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *