با چتر متفاوت و جمع جور Kjaro آشنا شوید

با چتر متفاوت و جمع جور Kjaro آشنا شوید
  • 1394/6/1
  • پرهام
  • 0

در هنگام بارندگی و وقتی که قصد خروج از خانه را دارید، چتر می تواند یک ابزار بسیار مفید برای شما باشد، با این حال اگر باران بند بیاید، حمل کردن یک چتر بزرگ تا حدی آزار دهنده و گاه مسخره به نظر می رسد. واقعا چه کسی دوست دارد یک ابزار بزرگ و نسبتا جاگیر و سنگین را در لابی، خیابان، دفتر کار و … حمل کند؟ یا با آن در مرکز خرید دور بزند؟ چتر Kjaro از یک بدنه جمع و جور و با قابلیت خشک شدن خودکار بهره می برد و به راحتی قابل حمل است.

در ادامه با بررسی بیشتر این ابزار همراه گویا آی تی باشید.

در سال های گذشته طراحان چتر های پوشیدنی، هوشمند یا فشرده را برای حل مشکل بزرگی این ابزار کارامد ساخته اند. اخیرا نیز کجارا یک طرح جالب در این زمینه پیاده کرده است. طراح ایتالیایی این چتر توانسته است با ایده ای جدید یک قدم از طرح های یاد شده جلو تر برود. به جای تغییر اندازه چتر یا تغییر کارکرد آن، به یک بخش مهم تر توجه شده است؛ پس از تمام شدن باران با یک چتر خیس و نم داده چه کنیم؟

۲

در هنگام باران، کجارا همچون یک چتر معمولی به عنوان سقف ضد باد و آب برای شما عمل می کند. هنگام اتمام بارندگی یا رسیدن به خانه، پارچه خاص و با کیفیت این چتر به کمک یک خاصیت آهنربایی به سرعت و سهولت جمع می شود و چتر به داخل یک بدنه ضد آب می رود. به جای چکیدن آب بر روی بدن شما یا زمین، آب ها در قسمت انتهایی بدنه چتر جمع می شوند و می توانید آن را هر جا که بخواهید خالی کنید.

ایده تخلیه شدن آب بدین شکل سال های قبل نیز توسط طراحان چتر های فشرده به کار رفته بود، اما بدنه خاص و ضد آب چتر کجارا از خیس شدن لباس ها و اطراف جلوگیری به عمل می آورد.

پکیج چتر کجارا کاملا ساده و قابل حمل طراحی شده است، طول ۳۱ سانتی متری و وزن ۳۶۶ گرمی، این چتر را به یکی از قابل حمل ترین چتر های بازار تبدیل کرده است. بدنه این چتر از یک گیره جهت اتصال به هر کیف و کوله پشتی تشکیل شده است.

قیمت این چتر حدود ۷۴ دلار آمریکا بوده و با استقبال خوبی از سوی مشتریان همراه گشته است. اگر همه چیز خوب پیش برود، این چتر در ماه دسامبر به کسانی که آن را رزرو کرده اند تحویل داده می شود و همچنین به بازار می آید.

منبع مطلب: وب سایت کجارا و همچنین Gizmag

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *