مرسدس بنز AMG C63 کوپه به طور رسمی معرفی شد

مرسدس بنز AMG C63 کوپه به طور رسمی معرفی شد
  • 1394/6/1
  • مبين
  • 0

پس از یک ماه نگاه به ویدئو منتشر شده درباره اتومبیل مرسدس بنز AMG C63 کوپه بلاخره به صورت رسمی معرفی شد و تمامی جزئیات این اتومبیل شگفت انگیز در اختیار عموم قرار گرفته است.

در مدل استاندارد اتومبیل بنز AMG C63 کوپه یک موتور V8 با توربو دوگانه وجود دارد و دارای ۴۶۹ اسب بخار است که قدرت باورنکردنی آن را نشان می دهد در حالی که سقف سرعت آن ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت است مدت زمان ۰ تا ۱۰۰ آن تنها ۳٫۹ طول می کشد. لازم به ذکر است که از نظر طراحی بسیار شبیه به نسل جدید مرسدس بنز C کوپه می باشد که تاوت های جزئی در سپر و جلوپنجره آن نیز دیده می شود.

لازم به ذکر است که در مدل S این اتومبیل همان موتور V8 وجود دارد با این تفاوت که قدرت آن ۵۰۳ اسب بخار است و مدت زمان ۰ تا ۱۰۰ آن نیز به ۳٫۸ ثانیه ماهش یافته است.

nyias-2011-mercedes-c63-amg-coupe-live-photos_3

 

مرسدس بنز AMG C63 کوپه از لحاظ طراحی بسیار منحصر به فرد است و می توان گفت که هیچ نقصی در زیبایی آن وجود ندارد و در سیستم عقب دستگاه دارای کمک آیرودینامیکی است که به بهبود دستگاه کمک بسیاری کرده است. متاسفانه شرکت مرسدس هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت این اتومبیل خارق اعاده نکرده است و تاریخ عرضه بازار آن نیز هنوز مشخص نیست

منبع: [geeky-gadgets]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *