جدیدترین اطلاعات پیرامون فبلت نکسوسی هواوی

جدیدترین اطلاعات پیرامون فبلت نکسوسی هواوی
  • 1394/6/2
  • پرهام
  • 1

خانواده نکسوس گوگل در حال یک به روز رسانی جدید است و نه تنها یک تلفن هوشمند، بلکه دو نکسوس جدید رو نمایی خواهند شد. بی شک این دو محصول، یک فبلت با همکاری شرکت هواوی و یک تلفن هوشمند با همکاری ال جی، اولین تجربه کاربری اندروید مارشملو را به کاربران ارائه می کنند. طی روز های اخیر شایعات مختلفی پیرامون امکانات و ویژگی های هر دو نکسوس جدید منتشر شده اند.

در ادامه با یک جمع بندی از تمامی امکانات احتمالی اولین نکسوس شرکتگوگل با همکاری هواوی با گویا آی تی همراه گردید.

طبق اخبار منتشر شده، صفحه نمایش این فبلت همچون سری گلکسی نوت سامسونگ ۵٫۷ اینچ خواهد بود و علاوه بر این از چیپست اسنپ دراگون ۸۱۰ بهره می برد. همچنین  ظرفیت باتری این محصول در اخبار مذکور، ۳۵۰۰ میلی آمپر ذکر شده است. اولین تصویر از این محصول در شبکه اجتماعی گوگل پلاس توسط کاربری با نام Tiesen Fu منتشر شد که به گفته خودش از دوستی به دستش رسیده بود، گذشته از منبع، تصویر منتشر شده بسیار به حقیقت و چیزی که می توان از نکسوس شرکت هواوی انتظار داشت، نزدیک است.

۱

تصاویر به ما فبلتی با برند گوگل و هواوی در پشت و همچنین دو مشخصه جدید تلفن های نکسوس – یعنی اسپیکر دوگانه در جلو همچون نکسوس ۶ و سنسور اثر انگشت در پشت- را نشان می دهند. سومین مورد نیز جایگاه پورت USB C است. تمامی این موارد توسط فردی با آی دی @onleaks منتشر شده اند که سابقه خوبی در انتشار زود هنگام اطلاعات محصولات مختلف دارد.

این فرد در جدیدترین پست خود، تصویری از منوی بوت این محصول را به نمایش گذاشته است. اما چه مواردی از این تصویر قابل استخراج هستند؟ اولین نکته این که فبلت هواوی با چیپست اسنپ دراگون ۸۱۰ تولید می شود و حافظه رم ۳ گیگابایتی دارد. همچنین این محصول نسخه ۶۴ گیگابایتی وارد بازار می کند ( عرضه یا عدم عرضه نسخه هایی با حافه کمتر یا بیشتر در هاله ای از ابهام قرار دارد). با این حال اخیرا شایعاتی پیرامون به کار رفتن چیپست اسنپ دراگون ۸۲۰ در این فبلت منتشر شده است. به هر حال شرکت کوالکام می بایست برای سال ۲۰۱۶ چیپست جدید خود را برای شرکت های مختلف آماده نماید.

۲

با توجه به اطراف سنسور اثر انگشت در پشت فبلت، با بدنه ای فلزی مواجه هستیم. همچنین ابعاد دقیق این محصول چندی پیش برایمان فاش شده است:

  • ۵٫۷” Huawei Nexus dimensions: 159.4 x 78.3 x 6.6/8.5mm

همچنین به جز قسمتی که شامل دوربین و فلش می شود، بقیه بدنه به شذت نازک و شیک است. به تصاویر منتشر شده نگاه کنید و نظرات خود پیرامون این محصول را با ما و خوانندگان گویا آی تی به اشتراک بگذارید.

۳

۴

 

 

۵

 

۶

آیا مایل به خریداری این محصول هستید؟ منتظر جدید ترین اخبار پیرامون این محصول و دیگر تلفن های آینده در وب سایت گویا آی تی باشید.

منبع: وب سایت Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام من تو #c به یه مشکل برخوردم چطوری میشه آیتم های یک لیست باکس رو به لیست باکس دیگه انتقال داد؟ (ببخشید اگه اینجا می نویسم) اگه امکان داره برام email کنید (set.19804@gmail.com)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *