رونمایی از جی پد ۱۰٫۱ اینچی در IFA امسال تایید شد

رونمایی از جی پد ۱۰٫۱ اینچی در IFA امسال تایید شد
  • 1394/6/2
  • پرهام
  • 0

نمایشگاه IFA بی شک یکی از بهترین و بزرگ ترین محفل های مخصوص علاقه مندان به فناوری است. در این مراسم سالانه شرکت های مختلف و غول های بزرگی شرکت می کنند و جدید ترین درستاورد های خود را در معرض دید مردم قرار می دهند.

حالا یک ماه مانده به برگزاری مراسم امسال در برلین، شرکت ال جی، از رونمایی جی پد ۱۰٫۱ اینچی در این رویداد خبر داد. این دستگاه در دو مدل وای فای و همچنین LTE عرضه می شود و در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی به مغازه ها روانه خواهد شد.

این تبلت با چیپست اسنپ دراگون ۸۰۰ SoC و صفحه نمایش WUXGA ( رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰) عرضه شده است. حافظه رم دو گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و باتری با قدرت ۷۴۰۰ میلی آمپر از دیگر مشخصه های چی پد ۱۰٫۱ اینچی ال جی محسوب می شود. شرکت ال جی در زمینه عمر باتری این محصول خود از عبارت بهترین در سطح خودش استفاده کرده است.

در زمینه دوربین، این مدل از یک دوربین ۵ مگاپیکسل اصلی و همچنین دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی بهره می برد. به نظر می رسد شرکت ال جی هنوز به تبلت هایی با دوربین های قدرتمند اعتقادی ندارد و این نکته می تواند به ضرر این شرکت تمام شد. نسخه اندروید آن ۵٫۱٫۱ آب نبات چوبی بوده و با رنگ زیبای برنزی به فروشگاه ها می آید.

معرفی رسمی این محصول کمتر از چند هفته دیگر و قبل از معرفی تبلت های جدید ۸ اینچی کمپانی کره ای اتفاق می افتد. حال با این تفاسیر نظر شما در مورد این جی پد جیست؟ آیا مایل به خریداری آن هستید؟ نظرات خود را در بخش پایین با ما و خوانندگان گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع مطلب: GSM Arena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *