آفیس ۲۰۱۶ برای ویندوز در تاریخ ۳۱ شهریور منتشر می شود

آفیس ۲۰۱۶ برای ویندوز در تاریخ ۳۱ شهریور منتشر می شود
  • 1394/6/3
  • مبين
  • 0

شرکت مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجموعه آفیس ۲۰۱۶ در پایان ماه جاری است. پس از اینکه نسخه مک این مجموعه در ماه جولای منتشر شد مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ را با تغییرات عمده برای ویندوز نیز ارائه می دهد.

WinFuture گزاش می دهد که آفیس ۲۰۱۶ در تاریخ ۲۲ سپتامبر برابر با ۳۱ شهریور ماه منتشر می شود که نصب آن در دو نسخه home و professional امکان پذیر خواهد بود. تغییرات عمده ای در آفیس ۲۰۱۶ صورت گرفته است که رنگارنگ بودن آن بسیار شبیه به اپلیکیشن های اندرویدی یا iOS است و با وجود شبیه ساز لمسی ویندوز ۱۰ اپلیکیشن هایی از قبیل ورد، اکسل و پاورپوینت جذاب تر از گذشته خواهند شد.

گزینه انتخاب رنگ در کنار یک تم تیره برای آن هایی که نگاه سنتی به آفیس ۲۰۱۶ دارند وجود خواهد داشت. مایکروسافت در حال بهبود دادن اوتلوک ۲۰۱۶ است که در آن جستجو، ضمیمه، میزان حافظه و عملکرد تحویل ایمیل نیز مورد بررسی و بهبود دادن مایکروسافت قرار دارد.

Capture

در حال حاضر مایکروسافت انتشار آفیس ۲۰۱۶ را در ۳۱ شهریور ماه تایید نکرده است اما منابعی که با برنامه های این شرکت آشنایی دارند این تاریخ را واقعی می دانند و به گفته آن ها مایکروسافت در حال آزمایش کردن نسخه نهایی است و این نشان می دهد که آزادی قریب الوقوع برای دستگاه های موبایل هم وجود داشته باشد.

منبع: [theverga]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *