ساعت گر اس ۲ سامسونگ با درگاه نانو سیم کارت

ساعت گر اس ۲ سامسونگ با درگاه نانو سیم کارت
  • 1394/6/3
  • پرهام
  • 0

در چند سال گذشته، غول های تکنولوژی همچون اپل، سامسونگ، سونی و … در زمینه گجت های پوشیدنی و بخصوص ساعت های هوشمند فعالیت قابل توجهی داشته اند؛ از اپل واچ گرفته تا گر اس سامسونگ، موتو ۳۶۰ موتورولا و… به هر حال هر چه به جلو تر پیش برویم، علاقه کاربران به استفاده از این ابزار های پوشیدنی بیشتر می شود. این موضوع را به بخش های دیگر فناوری همچون واقتی مجازی نیز می توانیم بسط دهیم، با این حال هنوز کاربران ارتباط باید و شاید را با این تکنولوژی برقرار نکرده اند.

گذشته از این ها، چندی پیش ویدیو تبلیغاتی سامسونگ از ساعت هوشمند امسال خود یعنی گر اس ۲ منتشر شد، محصولی که انتظار می رود در سوم سپتامبر در برلین و رویداد بزرگ IFA معرفی گردد. تا کنون از گرد بودن صفحه این ساعت و جنس فلزی آن مطمئن هستیم. چرخاندن بخش کناری ساعت نیز امکان دسترسی کاربر به منوی کاربری ساعت را می دهد.

Samsung-Gear-S2-smartwatch-rumored-to-include-nano-SIM-card

بنا به گزارشی از کشور ایتالیا که امروز منتشر شد، گر اس ۲ با یک جایگاه سیم کارت نانو عرضه می شود و امکان اتصال ساعت به اینترنت همراه را فراهم می سازد. با این تفاسیر، کاربران می توانند بدون تنظیم ساعت با یک تلفن هوشمند با آن به اینترنت بروند، وب گردی کنند، تماس برقرار کنند و از اپلیکیشن های مختلف استفاده نمایند. همچنین گفته می شود امکان اتصال به وای فای یکی دیگر از ویژگی های بارز این ساعت خواهد بود.

اما از جمله تفاوت های گر اس ۲ و گر اس می توان به شکل هندسی صفحه نمایش و همچنین امکانات ریزتر اشاره کرد. از طرفی هر دو ساعت از سیستم عامل اختصاصی سامسونگ – مخصوص ساعات هوشمندش – تایزن بهره می برند. همچنین گفته می شود قیمت گر اس ۲ حدودا ۴۶۲ دلار خواهد بود؛ به هر حال ساعتی که امکانات یک تلفن هوشمند، بدون نیاز به گجت دیگر را فراهم می کند مطمئنا گران تر از دیگر ساعت ها خواهد بود.

در یک چشم به هم زدن، رویداد IFA برلین و سوم سپتامبر از راه می رسد و شرکت سامسونگ ما را از تمام جنبه های امکانات گر اس ۲، قیمت دقیق در مناقب مختلف و… با خبر می کند. منتظر اخبار جدید پیرامون این ساعت خود اتکا باشید.

نظر شما پیرامون چنین ساعت هایی چیست؟ آیا تصمیم به خرید این گجت های پوشیدنی دارید؟ نظرات خود را در بخش پایین با ما و دیگر خوانندگان گویا آی تی در میان بگذارید.

منابع مطلب: وب سایت های phone arena و HDBlog.it

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *