سونی گوشی هوشمند جدید خود را در IFA 2015 معرفی می کند

سونی گوشی هوشمند جدید خود را در IFA 2015 معرفی می کند
  • 1394/6/3
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید چیزی به آغاز رویداد سالانه IFA نمانده است و قرار است که شرکت سونی میزبانی یک رویداد را در تاریخ ۲ سپتامبر برابر با ۱۱ شهریور ماه را بر عهده گیرد و اطلاعات جدیدی از این رویداد را به اشتراک گذاشته است که به نظر می رسد محصولات مختلفی از قبیل پوشیدنی ها، دوربین، بازی، صوتی، و گوشی های هوشمند را برای معرفی دارد.

این خبر باتوجه به تویتی است که درباره اکسپریا GB نیز منتشر شده است و تصویر زیر را به نمایش گذاشته که خبر از وجود یک گوشی هوشمند جدید را نیز می دهد. بدهی است که در تاریخ ۲۰۱۵/۹/۰۲ میلادی در رویدادی که در انتظار سونی محصولات جدید به نمایش گذاشته می شوند. اگرچه از تصویر منتشر شده جزئیات این گوشی هوشمند مشخص نیست اما برخی بر این باورند که اکسپریا Z5 نیز در این رویداد معرفی می شود.

sony-ifa-teaser-640x320

 

حال با توجه به شایعات انتظار می رود که نسخه های متعدد اکسپریا Z5 نیز وجود داشته باشد که شامل اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 Compact و اکسپریا Z5 پلاس نیز می باشد. اگرچه تاکنون به جزئیات این دستگاه اشاره نشده است اما ممکن است که یک دوربین فوق العاده در آن وجود داشته باشد چراکه تصویر تیزر منتشر شده به دوربین دستگاه اشاره دارد.

آنچه که ما خبر دایم به احتمال قوی یک سنسور اثر انگشت در دستگاه جاسازی شده است که ویژگی های جدیدی را نسبت به رقبا ارائه می دهد. علاوه بر این انتظار می رود که اکسپریا Z5 پلاس یک قدرت عمده داشته باشد اما اکنون لازم است که تا زمان برگزاری IFA 2015 صبر کنیم.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *