انتشار تصویر جدید ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ

انتشار تصویر جدید ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ
  • 1394/6/4
  • مبين
  • 0

اگر به یاد داشته باشید اوایل ماه جاری بود که شرکت سامسونگ در طی برگزاری یک رویداد غیره فشرده دو دستگاه گلکسی اس ۶ اج و گلکسی نوت ۵ را معرفی کرد که در ادامه آن نگاه سریعی به ساعت هوشمند Gear S2 داشت اما در حال حاضر به نظر می رسد که ما نگاه نزدیک تری به این ساعت هوشمند داریم.

به تازگی تصویری از ساعت هوشمند Gear S2 روی مچ یکی از کاربران توسط انستاگرام Dennis Miloseski که طراح ارشد شرکت سامسونگ است منتشر شده است. اگرچه دستگاه بزرگ به نظر می رسد در قسمت سمت راست یک جفت دکمه در کنار صفحه نمایش وجود دارد. از آنجا که شایعات بسیاری درباره این ساعت هوشمند منتشر شده است اما هیچ یک از آن ها هنوز تایید نشده است و قرار بر این است که در طی برگزاری رویداد IFA 2015 که چیزی به برگزاری آن نمانده است معرفی شود.

Capture

 

بر سااس آنچه که تاکنون از ساعت هوشمند Gear S2 دیده ایم به نظر می رسد که این گجت پوشیدنی یک نسخه زیباتر از تایزن باشد. هرچند که سامسونگ سابقه بهترین طراحی را در دستگاه های مختلف دارد اما انتظارات کاربران هم بیش تر از گذشته است.

galaxy-gear-s2-013-1280x720

 

همانطور که قبلا اشاره کردیم شرکت سامسونگ در ماه آینده در رویداد IFA 2015 ساعت هوشمند Gear S2 را معرفی می کند هرچند که رقابت سختی میان شرکت های مختلف در نمایشگاه تجاری برلین وجود دارد اما سامسونگ می توان شانس بیش تری را برای موفق شدن داشته باشد. ما این انتظار را داریم که شرکتهای موتورولا و ال جی به علاوه ایسوس و هوایی دستگاه های پوشیدنی جدیدی را به ارمغان بیاورند اما Gear S2 در میان این جمع بزرگ منحصر به فرد خواهد بود.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *