۲۶۰ نفر از کارمندان Rovio اخراج شدند

۲۶۰ نفر از کارمندان Rovio اخراج شدند
  • 1394/6/5
  • مبين
  • 0

شرکت Rovio در طول چند سال اخیر در روند باریکی قرار گرفته بود. این شرکت در سال ۲۰۱۴ تعداد ۱۱۰ نفر از کارمندان خود را که در ساخت مجموعه انگری بردز کمک کرده بودند اخراج کرد و همچنین امروز خبر از اخراج کردن ۲۶۰ نفر از کارمندان خود را داد.

Pekka Rantala مدیر عامل این شرکت دستور فوق را داده بود و پس از اینکه نمی تواسنتد شغل های جدیدی را ایجاد کنند به منظور بهبود بخشیدن وضع شرکت دست به اخراج کردن کارمندان زدند.

Pekka Rantala درباره این خبر می گوید:

شرکت Pekka Rantala رشد و اشتیاق استثنایی به کشف فرصت های شغلی در طول چند سال گذشته داشته است…

در نتیجه برای این وضعیت مجبور به انجام این کار شده ایم. در وضعیت مالی فعلی اکنون چاره جز این نمانده است در نتیجه تجربه های باشکوه بازی را در فیم و انیمیشن شگفت انگیزی برای طرفداران به ارمغان خواهیم آورد…

angry-birds-friends-4

Rovio در سال جاری عنوان انگری بردز ۲ را منتشر کرد که نسبت به نسخه قبلی آمار دانلود آن کاهش یافته بود و این شرکت اکنون در حال برنامه ریزی برای انتشار فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۶ هستند. این شرکت جایی نمی رود و با اخراج ۲۶۰ نفر از کارمندان خود کمی بیش تر از چیز خاصی متمرکز شده است. با توجه به تکرار حرکت اخراج شدن کارمندان اکنون انتظار می رود که وضعیت مالی Rovio بهتر شود اما هنوز چیزی مشخص نیست و امید شرکت Rovio به فیلم سینمایی آن است.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *