هواوی با انتشار تیزر جدید وجود گوشی هوشمند خود را در IFA اعلام کرد

هواوی با انتشار تیزر جدید وجود گوشی هوشمند خود را در IFA اعلام کرد
  • 1394/6/5
  • مبين
  • 0

شرکت اپل در ماه آینده قابلیت فورس تاچ را بر روی آیفون جدید خود ارائه می دهد اما قبل از آن هواوی رقابت خود را اعلام کرده است. این شرکت چینی یک گوشی هوشمند جدید برای معرفی دارد که با تیزر جدید آن خبر از وجود آن در نمایشگاه IFA 2015 می دهد. در این تیزر کلمه “Incredible Touch” یا تاچ باورنکردنی منتشر شده است.

به تازگی دو تصویر توسط Zhang Xiaoyun که مدیر تجاری شرکت هواوی است منتشر شده است که یکی از این تزرها اعلام می دارد که کاربران قادر خواهند بود تا با کشیدن حرف C روی صفحه نمایش به دوربین دسترسی پیدا کنند و تصویر دیگر انتشار یافته به ویژگی تاچ فورس یا لمس قوی و پرفشار اشاره می کند.

هواوی در حال حاضر برخی کنترل های جالب گذشته را بر دست گرفته است. در تیزرهای خلاقانه ای که شرکت هواوی منتشر می کند رسانه ها و مخاطبین را به خود جذب می کند.

huawei-ifa-1

حال ما امیدوار هستیم که شرکت هواوی یک گوشی هوشمند بی نظیر را برای ارائه داشته باشد اگرچه هنوز هیچ نامی از این دستگاه هوشمند منتشر نشده است اما این احتمال وجود دارد که دستگاه هایی از قبیل Mate 8 و یا  Mate 7 پلاس باشد و همچنین احتمال وجود نسخه مینی Mate 7 هم نیز وجود دارد. این شرکت چینی برای برگزاری یک رویداد در IFA 2015 آماده شده است و تاریخ آن را ۲ سپتامبر برابر با ۱۱ شهریور ماه اعلام کرده است. رویا تا حقیقت این خبر هنوز کار دارد و برای مشخص شدن آن باید تا تاریخ اعلام شده صبر کنیم. شما می توانید از همین حالا تمامی اخبار مربوط به نمایشگاه IFA 2015 را در اینجا دنبال کنید.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *