تصاویر رندر شده پرچم دارهای مایکروسافت منتشر شد

تصاویر رندر شده پرچم دارهای مایکروسافت منتشر شد
  • 1394/6/5
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید شرکت مایکروسافت هنوز سیستم عامل ویندوز ۱۰ را برای گوشی های هوشمند منتشر نکرده است اما بنابر گزارشهای جدید ویندوز ۱۰ در اکتبر یا آبان ماه سال جاری منتشر می شود. البته پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که این سیستم عال در پاییز سال جاری منتشر می شود. حال شایعه شده است که مایکروسافت در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند جدید لومیا با اسم های رمز Cityman و Talkman است که امروز تصاویر و جزئیات بیش تری درباره آن ها نیز منتشر شده است.

اوان بلاس در اواخر روز چهارشنبه این تصاویر را به صورت مطبوعاتی به اشتراک گذاشت وآنگونه که پیداست Cityman مایکروسافت در رنگ آبی و Talkman این شرکت در رنگ مشکی ظاهر شده است. در طول هفته های اخیر اخبار زیادی درباره این دو گوشی هوشمند منتشر شده است و اکنون به عنوان دقیق تر این دو اشاره شده است.

cityman

 

حق بیمه بیش تری شامل Cityman می شود و با توجه به گفته دیگر رسانه های انگلیسی زبان این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۳۳۰۰mAh، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، سیستم شارژ بیسیم با پشتیبانی از شارژ سریع، پورت USB-C و سیستم عال ویندوز ۱۰ با Hello نیز می باشد. علاوه بر این انتظار می رود که این دستگاه از قلم مایکروسافت پشتیبانی کند البته لازم به ذکر است که تصاویر آن را نشان نمی دهند.

cityman-black-white-blue

 

گوشی هوشمند Talkman نسبت به Cityman قدری ضعیف تر است و شایعه شده است که یان دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Quad HD و پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ است که تنها گام کوچکی با اسنپدراگون ۸۱۰ موجود در Cityman فاصله دارد و همچنین سایر مشخصات دستگاه شامل حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی رم ۳گیگابایتی و شارژر بی سیم Qi و همچنین پورت USB نوع-Cنیز می شود.

در طول چند ماه گذشته قبل از انتشار ویندزو ۱۰ برای رایانه های شخصی شایعات متعددی درباره وجود گوشی های هوشمند ویندوز ۱۰ لومیا به گوش می خورد اما اکنون به نظر می رسد که تنها دو پرچم دار جدید برای معرفی نیز وجود دارند و به نظر می رسد که مایکروسافت می خواهد رقابت تنگانگی را در بازار گوشی های هوشمند نیز به راه بیاندازد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *