مشخصات گلکسی Grand On و گلسی Mega On فاش شد

مشخصات گلکسی Grand On و گلسی Mega On فاش شد
  • 1394/6/5
  • مبين
  • 0

چندی پیش بود که خبری در رابطه با عرضه سری جدید گوشی هی هوشمند سامسونگ منتشر شد. قرار بر این بود که سامسونگ سری جدید گوشی های هوشمند خود را با نام گلکسی O معرفی کند و در آینده نزدیک پای آن را به بازار باز کند.

به تازگی مشخصات دو گوشی هوشمند گلکسی Grand On و گلسی Mega On در وبلاگ SamMobile نام برده شده است که نشان می دهد این دو دستگاه سری جدید گلکسی نیز خواهند بود.

مشخصات هردو دستگاه تقریبا در یک سطح قرار دارد و با یک قیمت مقرونه به صرف عرضه خواهند شد. گوشی هوشمند گلکسی Mega On با شماره مدل SM-G600 فاش شده است که دارای اندازه صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی اچ دی، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰، رم ۱٫۵ گیگابایتی و حافظه قابل ارتقا ۸ گیگابایتی نیز می باشد. ادعا شده است که این دستگاه دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی برای فیلم و عکس و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برای تصویر برداری و همچنین مکالمه ویدئویی است. علاوه بر این دارا باتری ۳,۰۰۰ mAh بوده و سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی در آن اجرا می شود.

samsung-logo-640x480

گلکسی Grand On مقداری کوچک تر از نسخه دیگر بوده و دارای اندازه صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی، پردازنده Exynos 3475 با سنجش زمان ۱٫۳GHz، رم ۱ گیگابایتی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است. باتری این دستگاه ۲,۶۰۰ mAh بوده و همانند نسخه دیگر اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی در آن اجرا می شود. لازم به ذکر است که ابعاد آن ۱۴۲ در ۷۱٫۹ در ۸٫۵ بر حسب میلی متر و وزن ۱۴۰ گرمی است.

متاسفانه هیچ جزئیاتی درباره تاریخ در دسترس بودن این دو محصول جدید سامسونگ منشتر شده نشده و همچنین سامسونگ به قیمت آن اشاره ای نداشته است. اما مشخصات منتشر شده از این دو دستگاه برای ما کافی است و در زمان عرضه دیگر جزئیات آن نیز منتشر می شود.

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *