فروش ۱۹۲ دلاری HTC Desire 626 در Verizon

فروش ۱۹۲ دلاری HTC Desire 626 در Verizon
  • 1394/6/6
  • مجید جعفری
  • 0

دو هفته پیش بود که Verizon وعده داد به زودی فروش HTC Desire 626 را شروع خواهد کرد. به نظر میرسد این سرویس فروش کالاهای دیجیتال خلف وعده نکرده و روز موعود برای فروش گوشی میان رده HTC فرا رسیده است.

تدابیر اقتصادی خاصی برای فروش این تلفن هوشمند اندیشیده شده که در نوع خود بسیار جالب است و انگیزه ی مشتری را دو چندان میکند. قیمتی که برای ۶۲۶ در نظرگرفته شده ۱۹۲ دلار است. علاوه بر قیمت مناسب، مشتریان قادرند Desire 626 را به صورت قرضی با اقساط ۲۴ ماهه و ماهیانه ۸ دلار خریداری کنند.

HTC-Desire-626-0

مشخصات سخت افزاری HTC Desire 626 عبارت اند از: صفحه ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل که مهم ترین نقطه قوت این تلفن نیز هست. در پشت این تلفن دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلوی آن دوربین ۵ مگاپیکسلی جای گرفته است. در مورد حافطه نیز باید به ۱۶ گیگ حافظه داخلی و قابلیت افزایش به کمک microSD اشاره کرد.

HTC-Desire-626-2

استفاده از چیپست Qualcomm Snapdragon 210 که یکی از ضعیف ترین چیپست های موجود از شرکت Qualcomm است ارزش خرید Desire 626 را به شدت کاهش میدهد. فرکانس تولید شده ۱٫۱ گیگاهرتزی توسط پردازنده ۴ هسته ای CortexA7 آن نیز از نقاط ضعف به شمار میرود. شاید استفاده از نسخه ۵٫۱ اندورید، ۱٫۵ گیگابایت رم و استفاده از رابط کاربری Sense 7 بتواند اندکی بر روی نقاط ضعف این تلفن سرپوش بگذارد.

با قیمت اعلام شده ۱۹۴ دلاری برای Desire 626، این تلفن هوشمند به هیچ وجه نمیتواند رقیبی برای Motorola Moto G با قیمت ۱۷۴ دلاری به حساب برود.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *