اینستاگرام اکنون از تصاویر عمودی و افقی پشتیبانی می کند

اینستاگرام اکنون از تصاویر عمودی و افقی پشتیبانی می کند
  • 1394/6/6
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید مشهوری اینستاگرام به وجود تصاویر مربعی است. فیسبوک که دارنده این اپلیکیشن است در روز پنجشنبه اعلام کرد کاربران می توانند تصاویر و ویدئو های خود را در دو حالت عمودی و افقی به اشتراک بگذارند که به جای تصاویر مربعی کامل خواهد بود.

تا به حال تصاویری که در اینستاگرام منتشر شده اند به حالت یک مربع کامل بوده اند حال این اپلیکیشن یک نگاه منحصر به فردی را به عملکرد خود داشته است. اینستاگرام به این مسئله اشاره داشته است که حدود یک پنجم از تصاویر منتشر شده مطعلق به منظره یا پرتره هستند.

instagram-update-2

این حرکت رو به جلو شما را قادر می سازد تا تصاویر و ویدئوهای خود را در هر حالتی در اینستاگرام مشاهده کنید که کافی است روی نماد سمت چپ برای عمودی یا افقی ضربه (تاچ) بزنید. البته این سرویس به اشتراک گذاری تصاویر حالت استاندارد و اصلی خود را هم حفظ کرده است.

instagram-update-1

 

اکنون به عنوان یک هدیه اینستاگرام با آپدیت نسخه جدید فیلترهای تازه ای را برای تصاویر و ویدئو ها به ارمغان آورده است که شامل مجموعه ای متفاوت از نسخه قبلی است. نسخه جدید اینستاگرام از امروز برای دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است که کاربران می توانند به راحتی نسخه جدید آن را دانلود وجایگزین نسخه قبلی کنند.

منبع: [technobuffalo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *