رویداد معرفی آیفون ۶ اس ۱۸ شهریور ماه خواهد بود

رویداد معرفی آیفون ۶ اس ۱۸ شهریور ماه خواهد بود
  • 1394/6/6
  • مبين
  • 0

شرکت اپل اعلام کرد که رویداد معرفی آیفون ۶ اس نیز روز چهارشنبه در تاریخ ۹ سپتامبر برابر با ۱۸ شهریور ماه هفته آینده خواهد بود. این رویداد در سالن بیل گراهام در سانفرانسیسکو بگزار خواهد شد. این خبر شایعه نیست و از سوی شرکت اپل تایید شده است و قرار است که در آن دو گوشی هوشمند آیفون ۶ اس، آیفون ۶ اس پلاس و اپل تی وی معرفی شود.

همچنین شایعات جدید اعلام می دارد که آیپد جدید در طول این رویداد پرده برداری خواهد شد البته ممکن است که یک رویداد جداگانه در ماه اکتبر نیز وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که این آیپد های جدید شامل آیپد پرو ۴، آیپد ایر ۳ و آیپد مینی ۴ نیز می باشد.

اپل تاکنون به طور قطعی درباره تاریخ دقیق انتشار iOS 9 صحبت نکرده است و همچنین چیزی درباره ویژگی تاچ فورس آن نمی دانیم و انتظار می رود که هردو اپل این دو ویژگی را داشته باشند البته این جز احتمالات به شمار می آید اما احتمال وجو iOS 9 در این دو دستگاه جدید بسیار بالا است.

هفته آینده نزدیک است و تعداد خبرها لحظه به لحظه بیش تر خواهند شد در هفته آینده با ما همراه باشید تا این رویداد اپل را برای شما پوشش دهیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *