رنگ طلایی رزی ۶s plus و iPhone 6s تایید شد

رنگ طلایی رزی ۶s plus و iPhone 6s تایید شد
  • 1394/6/8
  • مجید جعفری
  • 0

شرکت تولید قاب Spigen عرضه iPhone 6s و iPhone 6s Plus در رنگ طلایی رزی را تایید کرد. در تیزری که توسط این شرکت منتشر شد مشاهدهmartin-hajeck-rose-gold-iphone-6s_thumb800 میشود که قاب هایی با رنگ طلایی رزی برای این دو مدل آیفون طراحی شده است. بر روی این تیزر عبارت “رنگ جدیدی برای ۶s plus و iPhone 6s شکفته شده است”. این رنگ پیشتر نیز بر روی Apple Watch نیز استفاده شده بود. متاسفانه در مدل های تولید شده در این رنگ از طلای خالص استفاده نشده است تا قیمت همچنان پایین بماند. قیمت مدل های طلایی رزی Apple Watch رقمی بین ۱۰٫۰۰۰ تا ۱۷٫۰۰۰ دلار میباشد.

در بین محصولاتی که Spigen درAmazon به فروش میرساند، لیست بلند بالایی از قاب های ۶s و ۶s Plus به چشم میخورد اما در بین آن ها محصولی برای iPhone 6c به چشم نمیخورد. انتظار نمیرود که مدل پلاستیکی با صفحه ۴ اینچی در رویداد رسانه ای Apple در ۹ سپتامبر در سان فرانسیسکو معرفی شود.

iPhone-6S

در کنار رنگ خاص، جنس بدنه ۶s plus و iPhone 6s از آلیاژ آلومینیم سری ۷۰۰۰ است تا از خم شدن آن جلوگیری کند. این آلیاژ که در تولید Apple Watch نیز استفاده شد، در صنعت هوا فضا به کار میرود. همچنین هر دو آیفون از چیپست Apple A9 به همراه رم ارتقا یافته دو گیگابایتی بهره مند هستند. دوربین عقب نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که چندی پیش در مورد فیلم برداری این دوربین اخبار زیادی در فضای مجازی منتشر شد. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. Force Touch نیزقابلیت جدیدی است که به تازگی در حال توسعه بر روی آیفون است و اپل قصد دارد با انتخاب نام جدید برای آن و عرضه به همراه IOS 9.0، استفاده از میانبرها را تسهیل کند.

منبع:Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *