LG Rolly یک صفحه کلید پرتابل فوق العاده است

LG Rolly یک صفحه کلید پرتابل فوق العاده است
  • 1394/6/9
  • مبين
  • 0

صفحه کلیدهای پرتابل بسیار ارزشمند هستند چراکه می توان در یک کافی شاپ در زمان نشتسن و استراحت از آن برای اتصال به گوشی های هوشمند خود استفاده کرد و به تایپ سریع ایمیل ها و دیگر متن های خود بپردازید. شرکت ال جی در روز پنجشنبه یک صفحه کلید پرتابل فوق العاده را با طراحی منحصر به فرد معرفی کرد که LG Rolly نام دارد.

همانطور که از نام این صفحه کلید یعنی LG Rolly پیدا است به شکل رولی بوده و صفحه کلید از گوشیه سمت راست آن که در واقع یک جعبه مستطیل کوچک است باز می شود. اگر چه مقداری بیش از حد برای گذاشتن در جیب طولانی است اما یک صفحه کلید چهار ردیف کامل را نیز ارائه می دهد و از صفحه کلید لمسی بسیار کوچک م یتواند بسیار مناسب تر باشد.

lg-rolly-4-1280x843

اگرچه چند روز از معرفی این دستگاه می گذرد اما در رسانه های انگلیسی زبان هنوز هم درباره آن بحث می شود و نقد های متفاوتی از آن شده است که بسیاری از آن ها به منحصر به فرد بودن طراحی آن اشاره دارند.

علاوه بر این بر خلاف دیگر صفحه کلید های پرتابل صفحه کلید LG Rolly دارای دو باز بوده که گوشی هوشمند یا تبلت شما را به سادگی جلوی شما نگه می دارد و این امکان را به شما فراهم می کند تا گوشی هوشمند شما سرپا نگه داشته شود.

lg-rolly-2-1280x847

قدرت این صفحه کلید رولی توسط یک باتری AAA تامین می شود و از بلوتوث ۳٫۰ پشتیبانی می کند و اتصال به گوشی هوشمند را از طریق بلوتوث امکان می سازد. به گفته ال جی باتری این دستگاه می تواند تا سه ماه عمر داشته باشد.

lg-rolly-3-1280x841

صفحه کلید پرتابل Rolly قرار است در ماه آینده در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار گیرد اما شرکت ال جی هنوز درباره قیمت آن بحثی نکرده است. اما پس از آن در سه ماهه چهارم سال جاری در دیگر بازارهای جهان نیز عرضه خواهد شد. با این حال از آنجا که این صفحه کلید بسیار مورد توجه قرار گرفته است انتظار می رود که در بازار هم حضوری فوق العاده داشته باشد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *